SORIN STOICA, CEO ETURIA: Preţurile din turism - mai mari cu 10-20% faţă de cele din 2019

E.O.
Companii / 31 mai 2022

Preţurile din turism - mai mari cu 10-20% faţă de cele din 2019

Obiectivul Eturia pentru 2022 - creşterea cu peste 50% faţă de anul 2019

În 2022, turistul este mai matur, mai informat şi mai pretenţios în alegerile sale, spune Sorin Stoica, CEO Eturia, la împlinirea a 15 ani de activitate pe piaţa de profil a turoperatorului pe care-l reprezintă.

Sorin Stoica subliniază: "Au trecut 15 ani de Eturia, în acest timp agenţia noastră şi-a conturat o identitate puternică, la fel s-a întâmplat şi cu clientul Eturia. În 2022, acesta este mai matur, mai informat si evident mai pretenţios în alegerile sale. Cred ca toţi aceşti ani au demonstrat că agenţiile de turism reprezintă coloana vertebrală a industriei şi, în ciuda dezvoltării multiplelor soluţii de vânzare online, turistul care îşi doreşte cu adevarat să exploreze o destinaţie se reîntoarce către agentul de turism. Cred că tehnologia nu poate servi nevoilor turistului fără asistenţa umană şi nici viceversa. Turistul de azi are nevoie de rapiditate, flexibilitate, know how şi, cel mai important, siguranţă. Aceşti ani ne-au învăţat că o agenţie de turism care investeşte atât în oameni, cât şi în tehnologie este mai aproape de turist. Este exact ceea ce ne propunem să facem la Eturia şi în următorii 15 ani".

În Top 10 Eturia cele mai căutate destinaţii exotice de către români figurează Maldive, Republica Dominicană, Thailanda, SUA, Peru, Japonia, Tanzania, Cuba, Mexic şi Mauritius.

Debutul sezonului estival aduce modificări de preţuri, iar CEO Eturia explică: "Preţurile sunt în creştere cu 10-20% faţă de anul 2019 şi estimez că acest trend se va păstra până la sfârşitul anului cu mai mult de 30% pe destinaţiile foarte populare şi în perioade de vârf de sezon. Aceste modificări de preţuri se datorează creşterilor la petrol şi energie, întărirea USD faţă de EUR cu circa 20%, dar şi a cererii de vacanţe, care este în acest moment mai mare pe majoritatea destinaţiilor decât oferta. Acest lucru se întâmplă deoarece nici companiile aeriene, nici hotelurile nu şi-au refăcut capacitatea de transport, respectiv cazare, la nivelurile prepandemice. Pentru cei care vor să economisească, soluţia rămâne early booking-ul, dar şi evitarea perioadelor de vârf de sezon (August, Decembrie, Ianuarie, Aprile), menţinând acelaşi confort şi bucurie a călătoriei. Din perspectiva financiară, obiectivul nostru este să creştem cu peste 50% faţă de anul 2019 şi suntem, deocamdată, pe un trend bun pentru atingerea acestui obiectiv".

Conform unui comunicat de presă, în cei 15 ani de activitate în piaţa de profil din România, Eturia a atins rezultate importante, printre care se numără:

- Peste 150.000 de solicitari de vacanţă procesate;

- Peste 55.000 de vacanţe vândute;

- Peste 100.000.000 euro vânzări;

- 155 de ţări în care a vândut cel puţin o vacanţă;

- Cea mai vândută destinaţie Maldive: peste 10 milioane euro;

- Cea mai scumpă vacanţă vândută: 125.000 euro;

- Cea mai lungă vacanţă vândută - Turul lumii în 95 de zile;

- Cel mai complex grup incentive vândut (corporate) Tanzania şi Zanzibar - 350.000 euro;

- Peste 300 de parteneri locali cu expertiză, certificaţi în destinaţiile vândute;

- Peste 1.000 de hoteluri verificate cu care avem contracte directe în destinaţiile de plajă;

- Peste 300 de agenţii de turism din România care promovează pachetele Eturia prin TravelHubX, compania dedicată clienţilor B2B;

- Lansarea unui modul modern de căutare pentru pachete dinamice în platforma B2B TravelHubX;

- Peste 50 de companii în întreaga lume care vând hotelurile contractate Eturia prin divizia Wholesales Eturia.

Pentru clienţi, dincolo de cele peste 120 de destinaţii din portofoliu în care agenţia colaborează strâns cu parteneri locali, experienţa Eturia include consultanţi specializaţi pe fiecare zonă a globului. În cei 15 ani de activitate, Eturia are peste 300 de parteneri locali în întreaga lume, a vândut vacanţe în 155 de ţări şi a avut, până în prezent, peste 80.000 de clienţi.

Eturia lansează, începând de mâine 1 iunie, patru serii de oferte speciale (câte una pe săptămână), alese din rândul destinaţiilor aflate în top 15 cele mai bine vândute destinaţii Eturia din 2007 până în prezent.

Printre aceste oferte speciale destinate turiştilor, turoperatorul aminteşte:

-Sejur în Havana & Cayo Coco, 8 zile/7 nopţi, hoteluri de 4 şi 5 stele, tur de oraş în Havana inclus şi mese în regim all-inclusive la plajă, începând de la 1.650 euro/persoană;

-Sejur de 7 nopţi în Mauritius, hoteluri 4 şi 5 stele cu mic dejun sau demi-pensiune, un tur inclus, începând de la 1.190 euro/persoană;

-Circuit 10 zile în Peru, de la 2.390 euro/persoană.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb