Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. se alătură MPR Agency într-un parteneriat pentru promovarea sănătăţii fizice a călătorilor din mijloacele de transport în comun, se arată într-un comunicat al MPR Agency, remis redacţiei. Campania "Sănătate pe roate" propune o abordare educativă cu privire la importanţa unei posturi corecte în timpul călătoriei şi va fi implementată pe durata unei luni în cadrul a 530 de autobuze din flota STB din Bucureşti. Această iniţiativă reprezintă un pas semnificativ către îmbunătăţirea calităţii vieţii bucureştenilor şi are ca obiectiv principal să ofere călătorilor sfaturi utile pentru a menţine o postură sănătoasă în mijloacele de transport în comun, se mai arată în comunicat.
"Într-o lume din ce în ce mai agitată, ne concentrăm adesea asupra aspectelor practice ale vieţii noastre, precum deplasarea la serviciu sau la şcoală. Cu toate acestea, uităm adesea cât de important este să avem grijă de sănătatea noastră fizică în acest proces. Campania noastră desfăşurată cu susţinerea STB, urmăreşte să reamintească oamenilor că gesturile mici pot face diferenţe mari în sănătate, mai ales în această perioadă în care oamenii revin din vacanţă la şcoală sau la birouri. O postură corectă poate preveni multe probleme de sănătate, iar mijloacele de transport în comun sunt un loc excelent pentru a începe să practicăm acest obicei", declară Andreea Cristea, CEO MPR Agency, conform comunicatului.
Campania "Sănătate pe roate" va include sfaturi educaţionale în format video care vor rula în autobuzele din Bucureşti. Aceste clipuri vor furniza călătorilor informaţii despre cum să îşi menţină o postură corectă în timpul călătoriilor, precum şi sfaturi utile pentru a evita obiceiurile nesănătoase care pot afecta coloana vertebrală şi sănătatea în general, informează agenţia.
"Suntem bucuroşi să ne alăturăm acestei iniţiative şi arătăm că Societatea de Transport Bucureşti este deschisă către astfel de proiecte civice. Transportul public local joacă un rol important în viaţa bucureştenilor şi suntem dedicaţi să le oferim o experienţă mai sănătoasă şi mai confortabilă în timpul călătoriilor cu vehiculele STB S.A. Campania "Sănătate pe roate" este un pas important către îmbunătăţirea sănătăţii fizice a călătorilor din mijloacele de transport în comun şi reprezintă un exemplu de colaborare eficientă între sectorul public şi cel privat pentru binele comunităţii", a declarat Adrian Criţ, Director General, aşa cum se arată în comunicat.
Prin educaţia şi conştientizarea călătorilor cu privire la importanţa posturii corecte, această iniţiativă aduce beneficii semnificative pentru sănătatea şi bunăstarea bucureştenilor, transmite sursa citată.