STUDIU CANON:  Există un decalaj în comunicarea dintre departamentele de achiziţie IT şi utilizatorii din organizaţiile europene

F.A.
Comunicate de presă / 22 aprilie 2013

Canon Europe a identificat, în urma unui studiu realizat în cadrul companiilor europene, un decalaj în procesul de comunicare şi înţelegere dintre persoanele care achiziţionează echipamentele IT şi cei care beneficiază de acestea, se arată într-un comunicat de presă.

Acest decalaj, observat în urma realizării studiului pan-european despre trendurile din organizaţii, tinde să limiteze valoarea adaugată pe care utilizatorii o pot resimţi în urma unor investiţii pe termen lung în echipamente IT.

În studiul independent, comandat de Canon Europe, au fost implicaţi 1.671 de utilizatori finali şi persoane din departamentul de achiziţie a echipamentelor IT. Acesta a presupus 60 de interviuri în profunzime, iar scopul final a fost acela de a-i ajuta în luare deciziilor de cumpărare.

În ciuda eforturilor depuse pentru reducerea consumului de hârtie în companii, studiul arată că documentele imprimate, dar şi cele electronice, încă joacă un rol central în dinamica organizaţiilor. Cu toate acestea, modul în care angajaţii doresc să creeze şi să administreze documentele este în permanentă schimbare datorită flexibilităţii oferite de conectivitatea cu telefoanele inteligente şi consumul de produse IT.

Matt Wrighton, Marketing Manager pentru Marea Britanie şi Europa, a declarat: "Tehnologia evoluează în mod constant pentru a satisface nevoile utilizatorilor. În birourile de astăzi, acest lucru se întâmplă mai rapid decât oricând odată cu noile practici de lucru care alimentează această schimbare. Pentru ca organizaţiile să beneficieze de o productivitate sporită, este foarte important ca angajaţii să simtă că nevoile lor sunt luate în considerare. Persoanele din departamentele de achiziţii ar trebui să fie informate cu privire la cerinţele utilizatorilor din companie - acesta este un proces cheie pentru identificarea echipamentului IT potrivit, iar următorul pas îl constituie educarea consumatorilor finali pentru a se asigura utilizarea dispozitivelor la potenţialul maxim".

Cercetarea a fost comandată de Canon Europe, dezvoltată şi realizată de către RS Consulting, o companie din Marea Britanie specializată în studii de piaţă.

Comanda carte
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

09 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9763
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5377
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2959
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9394
Gram de aur (XAU)Gram de aur381.7979

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb