Coresi Shopping Resort din Braşov a înregistrat, în prima lună de funcţionare, un trafic de peste un milion de vizitatori şi un număr de peste 230.000 de persoane în week-end-ul inaugurării arată un comunicat remis azi redacţiei.
Cel mai recent studiu realizat de Coresi Shopping Resort, cu ajutorul Centrului de Cercetare de Marketing Mednet, "demonstrează faptul că 4 din 5 persoane recomandă Coresi din poziţia de ambasadori ai brandului, în vreme ce peste 90,6% au o percepţie pozitivă declarată cu privire la brand", mai arată comunicatul.
Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ de 521 de respondenţi, femei şi bărbaţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, care provin din zone precum Braşov, Covasna, Prahova, Sibiu, Mureş şi Argeş.
87% dintre aceştia şi-au declarat intenţia de a reveni în noul centru din Braşov.
"Eficienţa comunicării este dovedită prin procentul semnificativ de 50% din respondenţi care declară ca au aflat prima dată de Coresi din mass media, în timp ce peste 20% au invocat «word of mouth» ca prima sursă de informare cu privire la Coresi. Outdoor-ul şi on-line-ul au reprezentat sursele de comunicare constantă pentru un procent de 86% dintre respondenţi", mai arată sursa.
În 27 martie 2015, dezvoltatorul imobiliar Immochan România a deschis în Braşov Coresi Shopping Resort, după ce, în decembrie 2014, a inaugurat în Bucureşti Centrul Comercial din Drumul Taberei. Ambele proiecte reprezintă o investiţie totală de 120 de milioane de euro.
Immochan a fost înfiinţat în 1976 special pentru a se ocupa de patrimoniul Grupului, iar acum gestionează 370 de centre comerciale în 12 ţări, cumulând 2,3 milioane de metri pătraţi de galerii comerciale.