Superbet Group anunţă oficial că urmează să elimine toate panourile de publicitate stradală care conţin mesaje comerciale, măsura care se va implementa pe întreg teritoriul ţării, în prima parte a acestui an, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit comunicatului, Superbet îşi asumă dezvoltarea unei strategii sustenabile de business, în care jocul responsabil şi implicarea în comunitate reprezintă repere prioritare. Compania încurajează un dialog constant şi deschis cu autorităţile care reglementează domeniul de activitate al jocurilor de noroc, precum şi cu experţi, locali şi internaţionali, în politici de joc responsabil şi sustenabilitate.
În acest context, se face publică decizia de a elimina toate mesajele comerciale din panourile publicitare stradale, acţiune ce se va finaliza în prima jumătate a acestui an, precizează comunicatul. În perioada următoare, Superbet va începe procesul de eliminare a acestor panouri publicitare, urmând a păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil.
"De asemenea, în virtutea acestui demers de auto-reglementare, unic în piaţa din România, ne asumăm angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri faţă de instituţiile de învăţământ liceale", se menţionează în comunicat.
Grupul Superbet consideră că industria jocurilor de noroc din România funcţionează într-un cadru complex de reglementări, fiind în deplină conformitate cu legislaţia la nivel naţional şi european. "De aceea, ne asumăm angajamentul de a colabora, în mod transparent, cu toate entităţile implicate în procesele decizionale care vizează domeniul nostru de activitate", adaugă Grupul.