Symmetrica mizează pe continuarea trendului ascendent din ultimii ani şi ţinteşte o majorare a business-ului cu circa 5%, până la peste 77 de milioane de lei (17,3 milioane de euro), potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Compania mai anunţă extinderea portofoliului cu două game de produse noi speciale pentru amenajarea curţilor şi a grădinilor. "Astfel, cele două noi colecţii, Symmetrica Select şi Symmetrica pentru Grădină, devin principalele soluţii de amenajare pentru clienţii rezidenţiali care îşi doresc produse cu un design exclusivist şi o durată de viaţă îndelungată. Noile pavaje, alături de kit-urile destinate îngrijirii grădinii, încurajează amenajarea unor ambiente unice prin culoare, forme şi texturi, oferind beneficiarilor peste 30 de produse diferite", se arată în document.
"Lansarea noilor game va avea un impact important şi în business-ul companiei. Astfel, în 2015, estimăm o creştere a volumelor livrate către proiecte rezidenţiale până la 20%, faţă de 10% în 2014", a declarat Sebastian Bobu, Directorul Executiv al Symmetrica.
"Decizia de a extinde gama de produse a venit ca o urmare firească în evoluţia companiei noastre şi din dorinţa de a satisface exigenţele din ce în ce mai mari ale clienţilor în ceea ce priveşte calitatea şi designul produselor", a mai explicat Sebastian Bobu.
Acesta a subliniat, de asemenea, că lansarea noilor produse vine şi în întâmpinarea avântului pe care l-a luat piaţa imobiliară rezdenţială.
"Fie că este vorba de ansambluri rezidenţiale sau de construcţii private, înca de la începutul anului am simţit o dezmorţire a investiţiilor. În plus, constructorii optează tot mai des pentru produse de calitate superioară, pe de o parte, iar pe de altă parte proprietarii sunt mai atenţi la ce materiale sunt folosite pentru amenajare", a mai spus Directorul Executiv al Symmetrica.