Târgul Internaţional de Mobilă, Echipamente şi Accesorii - BIFE-SIM 2014 a reunit peste 300 de branduri din România şi din străinătate şi a adus la Romexpo un număr de 23.422 vizitatori, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei.
Evenimentul a fost organizat de Romexpo în parteneriat cu Asociaţia Producătorilor de Mobilă din România, Camerele de Comerţ şi Industrie din România şi Euroexpo.
Potrivit sursei citate, stilul retro-vintage, care este în tendinţe anul acesta, precum şi cel clasic au atras oameni veniţi din toată ţara. De asemenea, au fost prezenţi şi vizitatori din străinătate, clienţi ai mobilei româneşti, dar şi noi parteneri ai producătorilor autohtoni veniţi din Marea Britanie, Olanda, Franţa, Belgia, Croaţia, Germania, Rusia, Kazahstan, Ucraina, Serbia şi Polonia.
Târgul Internaţional de Mobilă, Echipamente şi Accesorii s-a desfăşurat pe o suprafaţă de peste 30.000 metri pătraţi şi a reunit mii de oferte din România, dar şi din China, Danemarca, Germania, Italia, Republica Moldova, Polonia, Spania, Turcia şi Ucraina. Evenimentul a înregistrat o creştere cu 10% faţă de 2013 din punct de vedere al numărului de expozanţi şi a fost sectorizat astfel: CLASIC, DESIGN, CONFORT, BUCĂTĂRII, DECORAŢIUNI, ACCESORII ŞI MATERIALE, ECHIPAMENTE - MAŞINI ŞI UTILAJE.
Ralph Polko de la Quadra Invest (European Heritage & by Quadra) a declarat: "Suntem încântaţi de rezultatele obţinute în acest an la BIFE-SIM. Am fost vizitaţi de foarte mulţi străini şi ne bucurăm că această tendinţă, simţită încă de anul trecut, a crescut în intensitate în 2014. În primele zile, am avut mai multe contacte cu reprezentanţi importanţi ai industriei de mobilă din 11 ţări, precum Olanda, Franţa, Belgia, Rusia, Polonia, Marea Britanie, Grecia sau Germania. De asemenea, am fost plăcut surprinşi şi de piaţa internă - am remarcat mulţi clienţi finali din România, care au fost foarte interesaţi de produsele noastre. În plus, odată cu ediţia din acest an a BIFE-SIM, am introdus un nou concept în portofoliul nostru - Scentchips, care permite oamenilor să-şi îmbunătăţească ambientul casei cu ajutorul aromelor. Şi acesta a prins foarte bine atât la clienţii finali, cât şi la potenţiali distribuitori".
Dragoş Mărăcineanu de la Felder Gruppe Romania a declarat: "Ediţia din acest an a BIFE-SIM a confirmat ieşirea acestei industrii dintr-o crizăcare păea fără sfârşit. Numărul mare de vizitatori, interesul foarte mare arătat utilajelor noastre - concretizat prin încheierea unui număr neaşteptat de mare de contracte chiar pe perioada târgului - precum şi multitudinea de întâlniri programate pentru perioada imediat următoare, ne confirma că suntem pe drumul cel bun. Pentru noi, a fost de departe cea mai bună ediţie de la începutul crizei şi datorită succesului înregistrat de lansarea noului program de garanţii extinse «G+» şi a sculelor de mână Festool, pe care le-am introdus în portofoliul companiei odată cu ediţia din acest an a BIFE-SIM. Mulţumesc în primul rând echipei mele care s-a comportat exemplar, precum şi echipei extinse de organizatori care a făcut totul ca acest eveniment să devină, an de an, mai bun".
Marinela Croitoru din partea Global Design Suceava a declarat: "Din ce am remarcat, BIFE-SIM a înregistrat o creştere, resimţită de noi în numărul de contacte stabilite pe timpul celor 5 zile ale târgului internaţional de mobilă, echipamente şi accesorii".
Iulian Sandu - Ispal Iaşi: "Este prima noastră participare şi a constituit pentru noi un moment încununat de succes, lucru care ne determină să ne anunţăm încă de pe acum participarea la următoarea ediţie".
Silvia Gotti - GP Davanzo: "Este prima dată când ne prezentăm la BIFE-SIM şi suntem extrem de încântaţi de rezultatele obţinute. Este o piaţă nouă pentru noi şi, la acest prim contact, am remarcat un potenţial foarte bun al pieţei româneşti".
Bandi Tamas - Szel Mob: "Expoziţia BIFE-SIM a fost o oportunitate excelentă pentru a prezenta clienţilor noştri din România, cât şi celor din străinătate, produsele noastre autohtone. În urma celor cinci zile de târg, consider că am reuşit să câştigăm noi clienţi şi să ne facem brandul şi mai cunoscut".
BIFE-SIM 2014 a fost organizat de Romexpo în parteneriat cu APMR (Asociaţia Producătorilor de Mobilă din România), Camerele de Comerţ şi Industrie din România şi Euroexpo.