La mai puţin de un an de la intrarea pe piaţa românească, Orangina lansează două noi arome: Orangina Light şi Orangina Rouge. Singura băutură carbonatată cu pulpa de portocală existentă în România este disponibilă începînd cu luna martie în trei variante: Orangina Clasic, Orangina Light - fără zahăr şi Orangina Rouge - cu portocale roşii.
Irit Mazor, Business development vice-president pentru Orangina în România, a declarat: "Gustul Orangina a fost savurat de peste 6 milioane de persoane, iar brand-ul se bucură de un awareness de 84% după numai 10 luni de prezenţă pe piaţă. Cele două arome păstrează reţeta Orangina şi tot-odată atrag noi segmente de consumatori. Orangina Light se adresează persoanelor care preferă o băutură uşoară, fără zahăr, iar Orangina Rouge persoanelor pentru care dinamis-mul este un stil de viaţă".
Campania de lansare a celor două arome, Orangina Light şi Orangina Rouge, se derulează începînd cu 1 aprilie şi este susţinută prin intermediul unei campanii TV, print şi outdoor. Agenţiile care au dezvoltat şi vor implementa strategia de comunicare pentru Orangina Light şi Orangina Rouge sînt: Tempo Advertising pentru ATL şi PR şi ProMarket pentru BTL şi trade marketing.
Orangina este un produs internaţional cu tradiţie, apreciat în 63 de ţări ale lumii, de peste 500 de milioane de consumatori. Reţeta Orangina datează încă din 1936, cînd un spaniol pe nume Trigo a combinat pentru prima dată senzaţia unică a apei minerale cu gustul răcoritor şi savuros al sucurilor cu pulpă. În 1951 Orangina a fost lansată în Franţa unde s-a bucurat de un foarte mare succes şi unde deţine în prezent 45% din piaţa băuturilor carbonatate. Un număr de 25 de fabrici din întreaga lume produc anual 300 milioane de litri de Orangina. 85% din volumul anual de vînzări al Orangina la nivel internaţional este consumat în ambalajul "Bulby Bottle".
În România, Orangina este distribuită de Carlsrom Beverages, companie al cărei portofoliu cuprinde exclusiv mărci premium de băuturi. De la intrarea pe piaţa românească şi pînă în prezent, investiţiile în capacităţile de producţie şi distribuţie ale Orangina au depăşit suma de 12 milioane de dolari.