Ericsson ConsumerLab a identificat unele dintre cele mai importante tendinţe de consum în IT&C pentru anul 2014, printre care se numără faptul că aplicaţiile mobile vor ajunge să schimbe societatea, amprentele utilizatorilor vor debloca orice dispozitiv personal sau vor exista senzori interactivi pretutindeni.
"Cea mai importantă tendinţă pe care am identificat-o este creşterea exponenţială a cererii pentru aplicaţii şi servicii dedicate tuturor industriilor şi categoriilor societăţii, ceea ce are potenţialul de a schimba în mod fundamental viaţa noastră de zi cu zi", a declarat Michael Björn, Head of Research, Ericsson ConsumerLab, potrivit unui comunicat de presă.
Cele mai importante 10 tendinţe de consum în IT&C pentru 2014 identificate de Ericsson sunt: aplicaţiile vor schimba societatea, amprentele vor debloca orice dispozitiv personal, smartphone-urile vor putea efectua din ce în ce mai multe măsurători ale corpului uman, Internet oriunde, smartphone-urile vor reduce inegalitatea digitală, beneficiile internetului surclasează riscurile, servicii video la cerere, consum de date controlat, senzori interactivi oriunde, conţinut video disponibil oricând şi de pe orice dispozitiv.
De peste 15 ani, compania a desfăşurat o multitudine de cercetări pentru a identifica valori, tipare de comportament şi modurile în care oamenii folosesc tehnologia. Programul global de cercetare al companiei se bazează pe interviuri anuale cu peste 100.000 de indivizi din peste 40 de ţări şi 15 metropole.