Grupul TeraPlast anunţă un parteneriat cu Tăşuleasa Social pentru susţinerea activităţii asociaţiei în proiectul Via Transilvanica şi pentru plantarea a 5 hectare de pădure pe soluri degradate în judeţul Bistriţa-Năsăud. Acţiunea de plantare va avea loc sub umbrela campaniei aniversare a Grupului, "Evoluţia ne defineşte de 125 de ani", potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Ne bucurăm să ne implicăm în proiecte care aduc valoare comunităţii din care facem parte, dar şi în proiecte care pornesc de aici şi au impact naţional. Este în firea lucrurilor ca marile companii să dea înapoi comunităţii şi mediului înconjurător. Noi ne îndreptăm spre proiecte care reprezintă o proiecţie exterioară a principiilor de dezvoltare durabilă pe termen lung după care ne ghidăm. Ne-am implicat pentru prima dată în susţinerea Via Transilvanica la începutul proiectului, în 2018, datorită pasiunii cu care vorbea Alin despre el. Astăzi este un proiect aplaudat la nivel european, în creştere, care adună zilnic tot mai mulţi paşi de călător. Ne mândrim să fim alături de Tăşuleasa care dovedeşte constant că poate implementa proiecte cu impact." a declarat Alexandru Stânean, director general Grup TeraPlast.
Via Transilvanica - drumul care uneşte - îşi propune să scoată în faţa călătorilor frumuseţea peisajelor şi a istoriei româneşti pe un traseu care porneşte de la Putna şi traversează ţara până în Drobeta Turnu Severin. În prezent, traseul are 1.077 kilometri amenajaţi din totalul de 1.400km ai traseului.
"Sintagma "drumul care uneşte" vine din nou în întâmpinarea unei întâlniri dintre Tăşuleasa Social şi compania TeraPlast, companie care a recunoscut cele mai importante valori şi nevoi ale momentului actual, valori pe care le sprijină devenind partener în activităţile noastre, şi anume acţiunile de împăduriri şi proiectul Via Transilvanica - turismul responsabil şi sustenabil. Aceste două axe de interes şi de dezvoltare locală şi comunitară, au devenit de importanţă globală - iar noi ne bucurăm tare mult că există companii care au recunoscut această importanţă şi sprijină activităţi referitoare la aceste probleme. Mulţumim TeraPlast şi sper să avem o cale bună împreună pe acest nou drum!" a declarat Alin Uşeriu, Preşedinte Tăşuleasa Social.
Pe lângă susţinerea proiectului de suflet al asociaţiei, Grupul TeraPlast îşi uneşte forţele cu Tăşuleasa Social pentru prima acţiune de împădurire desfăşurată de Grup, ca parte din campania aniversară din acest an. Acţiunea presupune împădurirea, în toamnă, a 5 hectare de teren din judeţul Bistriţa-Năsăud. La acţiune vor participa angajaţii Grupului TeraPlast şi membrii familiilor acestora, împreună cu voluntarii Tăşuleasa.
"Am iniţiat această acţiune cu prilej aniversar şi cu planul de a contribui anual la iniţiativele Tăşuleasa pentru a ne asigura împreună că impactul pe care îl vom avea va fi cu adevărat durabil." a adăugat Alexandru Stânean.
TeraPlast susţine mai multe iniţiative locale din Bistriţa din zonele sportiv, educaţional şi mediu. Printre altele, este unul dintre sponsorii principali ai echipei de handbal feminin Gloria 2018 Bistriţa-Năsăud şi desfăşoară un program de învăţământ profesional dual alături de Liceul Tehnologic "Grigore Moisil" şi Primăria Bistriţa.
Dezvoltarea durabilă este parte şi din strategia de dezvoltare a operaţiunilor Grupului TeraPlast. Anul acesta, prin investiţiile în TeraPlast Recycling economia de carbon pe care o realizează Grupul TeraPlast va creşte la 66.000 de tone pe an.
Grupul are în implementare şi o investiţie de 12 milioane de euro într-o fabrică nouă pentru ambalaje biodegradabile. De asemenea, TeraPlast este singurul producător din România care deţine brevet pentru producţia de ţevi PVC multistrat, cu miez reciclat, pentru canalizări exterioare.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 17.08.2021, 13:20)
hai brk...asta e un motiv de +5% la pretul actiunii...pai ce faci o dai in jos? vezi ca e stire de green, salvati balenele..alea alea...hai ridic-o cu +5%
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.08.2021, 18:48)
Cred ca ai gresit articolul. Aici vb de trp, nu de brk!
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.08.2021, 19:04)
Atenționațil...
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.08.2021, 19:09)
Se refera ca BRK este market market pt TRP.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.08.2021, 19:13)
market maker, scuze
1.5. Caritate vs Publicitate (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de Cosmin în data de 17.08.2021, 22:11)
Pana una-alta, TRP tot fac ceva, chiar daca e doar ca sa dea bine. Proiectul lui Useriu e vechi, are si alte actiuni pe ONGuri, chiar e om de omenie. Ca TRP face publicitate prin asta, ca mai spala din rusinea cu poluarea...partea a doua. Tot e bine ca dau niste bani pt o cauza buna! In rest, sa dea ei dividende la fel ca pana acum, ca noua nu ne strica, nu-i asa??
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.08.2021, 19:32)
Asa e. Si scuze pt comentariul de mai sus. Nu am stiut de brk ca e mm pt trp.