TERRA România, parte a grupului austriac TERRA Holding, şi-a bugetat vânzări de 42 milioane euro pentru anul 2021, în creştere cu 15% faţă de anul precedent. Creşterea afacerilor este fundamentată pe integrarea în portofoliu a unui nou partener - DYNAPAC (producător de cilindri compactori şi repartizoare de asfalt), lansarea de noi modele de buldoexcavatoare ale partenerului strategic JCB (liderul mondial pe acest segment de utilaje), precum şi pe soluţiile oferite in domenii conexe construcţiilor, cum ar fi reciclarea deşeurilor, industria forestieră, aplicaţiile industriale şi logistică portuară sau aplicaţii municipale, conform unui comunicat remis redacţiie.
Vectorii de creştere pentru anul 2021 au fost temeinic analizaţi şi pregătiţi în anul 2020, an care a reprezentat un moment de reflecţie, analiză şi reinventare a mecanismelor interne pentru a face faţă noilor provocări apărute odată cu pandemia.
"Anul acesta implinim 20 de ani de prezenţă pe piaţa din România, avem investiţii cumulate de peste 15 milioane de euro în 4 sedii regionale (Bucureşti, Braşov, Turda, Timişoara) şi creşteri anuale constante. 2020 a reprezentat un moment al consolidării pentru noi. Întreaga echipă de 135 de oameni s-a mobilizat şi împreună, am căutat soluţii de redresare, consolidare şi creştere. Toate companiile au fost încercate într-un fel sau altul în acest an şi cu toţii am întâmpinat diverse provocări, pe marginea crizei sanitare şi a pandemiei. Consider că am echilibrat businessul la un nivel care permite o creştere riguroasă pentru 2021 şi sunt foarte optimist că vom reuşi să revenim la nivelul anterior anului pandemic. Piaţa construcţiilor este stabilă şi nu a fost puternic afectată, de la niveleul autorităţilor centrale sunt anunţate proiecte noi de infrastructură, iar clienţii arată un apetit crescut pentru a livra rezultate pozitive." a declarat Victor Vasluian, General Manager TERRA România