People PR Agency, în parteneriat cu Fratelli Social Club, a organizat vineri, 26 august, The High Life Party, un proiect inedit, aflat la prima ediţie, prin care au celebrat design-ul, inovaţia şi luxul din România, la Fratelli Social Club Bucharest, potrivit unui comunicat de presă.
Evenimentul a reunit reprezentanţi ai brandurilor luxury de renume mondial, care activează şi pe piaţa din România, precum Ferrari, Azimut Yachts, Innova Interiorism, Madison Perfumery, World Class, Clinique, Bang&Olufsen şi vodca Grey Goose.
"Am celebrat, prin acest eveniment, valorile fiecărui brand, prin noutăţile produselor şi serviciilor acestora, dar şi prin know-how-ul lor pe piaţa românească şi internaţională. Astfel, People PR Agency a încurajat vineri seară principiile de co-branding şi cross-selling, i-a adus în acelaşi loc pe reprezentanţii brandurilor şi pe invitaţi.", spune Paula Safta, director de comunicare şi partener în cadrul People PR Agency.
Ea adaugă că The High Life Party este un eveniment exclusiv şi privat, prin care brandurile partenere şi-au selecţionat şi invitat clienţii.
De la orele 23.00, People PR Agency şi Fratelli Social Club au devenit gazda a 800 de invitaţi şi manageri ai brandurilor partenere la eveniment, care au interacţionat în prima parte a serii alături de entry cocktail-ul oferit de partenerul vodca Grey Goose.