Utilizatorii care vor dori să scape de reclamele afişate de TikTok ar putea, la un moment dat, să aibă această opţiune prin intermediul unui abonament, conform news.ro.
TikTok a început să testeze "experienţă fără reclame", care costă, pentru că implică un abonament lunar prin care, cei care-l plătesc, nu mai văd reclame în cadrul platformei.
Compania a confirmat testul, după ce informaţia a devenit publică, însă, nu a oferit vreo informaţie în plus.
Abonamentul testat are preţul de 5 dolari pe lună, însă, nu este clar dacă acesta va fi păstrat sau dacă nu va fi impus un tarif local, în funcţie de fiecare piaţă.
TikTok s-a concentrat până acum pe creşterea veniturilor din reclame şi comerţ electronic, astfel că un abonament ar contribui la diversificarea surselor de venit ale companiei.
Pentru comerţ electronic, în cadrul platformei există TikTok Shop. Compania a încercat să-l promoveze pe diverse căi, inclusiv reclame şi cupoane.
Dacă şi când TikTok îşi va lansa abonamentul fără reclame, rămâne o necunoscută, compania nefiind dispusă, în acest moment, să ofere alte informaţii.