Furnizorul român de software şi servicii anunţă semnarea unui contract cu Toyota România pentru implementarea sistemului informatic de management al relaţiei cu clienţii, Microsoft Dynamics CRM 4.0.
Decizia de achiziţie a versiunii 4.0 a Microsoft Dynamics CRM s-a bazat atât pe superioritate tehnică a soluţiei cât şi pe experienţa TotalSoft în furnizarea de servicii de customizare şi implementare a acestui sistem, experienţă dobândită în o serie de contracte anterioare, în companii cu cele mai diverse nevoi de comunicare cu clienţii.
Soluţia vine în întâmpinarea politicii Toyota - liderul auto mondial -de a avea o relaţie cu clienţii bazată pe o comunicare permanentă, în scopul menţinerii unei satisfacţii ridicate a acestora prin anticiparea şi propunerea unor soluţii care să raspundă nevoilor lor.
Astfel, utilizând soluţia CRM de la Microsoft, customizată de TotalSoft, Toyota România va putea să-şi realizeze strategiile de afaceri conform unor informaţii reale referitoare la portofoliul de clienţi, la problemele şi aşteptările acestora.
"Pentru Toyota, satisfacţia deplină a clienţilor săi reprezintă un obiectiv primordial, către care se îndreaptă toate eforturile noastre. Am dorit implementarea Microsoft CRM la Toyota România tocmai pentru a putea gestiona mai bine relaţia cu clienţii existenţi si potenţiali. Cu ajutorul noului sistem, vom putea eficientiza procesele interne din cadrul departamentului nostru si astfel, vom putea oferi soluţii mai bune si într-un timp mult mai scurt pentru fiecare din clienţii nostri", a declarat Oana Nedelcu, Customer Satisfaction Manager, Toyota România.
În funcţie de succesul acestui proiect, programat a se finaliza în luna august, Toyota România va decide continuarea parteneriatului cu TotalSoft şi implementarea soluţiei şi la Toyota Balkans din Bulgaria.
Contractul, semnat săptămâna aceasta, reprezinta cel de-al treilea proiect TotalSoft de implementare a produsului Microsoft Dynamics CRM 4.0, de la lansarea oficiala a acestei versiuni în Romania, în luna martie a acestui an.
Potrivit estimărilor Gartner, piaţa globală de software pentru CRM va creşte în anul 2008 cu 14,2%, până la 8,9 miliarde de dolari, zona Asia-Pacific urmând să cunoscă cea mai spectaculoasă creştere a cheltuielilor pentru CRM de la 410 milioane dolari în 2007 la 840 de milioane de dolari în 2012.
TotalSoft este, începând din anul 2005, Microsoft Gold Cetified Partner fiind un furnizor important în România pentru servicii de implementare a soluţiilor CRM şi SharePoint de la Microsoft. Printre companiile care au ales TotalSoft pentru implementarea sistemului Microsoft Dynamics CRM se numară firme precum: Impact, Motor Assistance, Ţiriac Autorulate, Petrom Gas, Agroalim, Falcon, Euromedia sau TBI Call Center.