COSMOTE a înregistrat creşteri importante ale traficului de voce şi mesaje scrise anul acesta, de Paşti. Astfel, în perioada 18-20 aprilie 2009, traficul de mesaje scrise s-a dublat comparativ cu valoarea înregistrată în anul 2008, în timp ce traficul de voce a înregistrat o creştere de peste 90% faţă de anul trecut.
Creşterea volumului de trafic faţă de anul trecut se datorează mai multor factori, precum extinderea semnificativă a bazei de utilizatori şi lansării de oferte relevante pentru toate categoriile de utilizatori. Recent, COSMOTE a anunţat depăşirea pragului de 6 milioane de clienţi în România, ca rezultat al efortului său constant de a oferi produse de calitate, originale şi relevante. La atingerea acestui rezultat, pe lângă clienţii nou atraşi, au contribuit şi rezultatele foarte bune ale portabilităţii numerelor, care plasează COSMOTE ca prima opţiune pentru cei care doresc un nou furnizor de telefonie mobilă.
În plus, fiecare dintre utilizatorii COSMOTE a trimis în medie mai multe mesaje scrise şi a prelungit durata unei convorbiri cu cei dragi. Statisticile companiei arată că utilizatorii COSMOTE au trimis, în medie, cu 2 mesaje scrise mai mult decât de Paştele trecut, în vreme ce durata medie a unei conversaţii a crescut şi ea cu 2 minute comparativ cu anul 2008.
Lampros Iskos, Director Tehnic al COSMOTE România, a declarat: "Pe tot parcursul anului şi în special cu ocazia sărbătorilor mari, care sunt importante pentru toţi românii şi care aduc creşteri ale traficului, COSMOTE monitorizează îndeaproape şi susţine calitatea acoperirii reţelei pentru a menţine un nivel excelent de comunicare pentru toţi utilizatorii. Ca o garanţie pentru serviciile noastre de calitate, compania a lansat la începutul anului un program prin care clienţii primesc bani la întreruperea convorbirilor în situaţii fără semnal COSMOTE, concept unic pe piaţa din România."