Transilvania DIH devine The Digital Innovation Hub în Transilvania şi îşi propune ca în următorii trei ani să educe şi să susţină procesele de transformare digitală a sute de IMM-uri româneşti aflate la început de drum, a anunţat Bianca Muntean, fondator şi coordonator al proiectului, pe scena Operei Naţionale din Cluj Napoca unde a avut loc ieri IQ DIGITAL Summit, despre impactul inteligenţei artificiale în societate şi business.
În faţa a peste 1.400 de antreprenori români, coordonatorul The Digital Innovation Hub în Transilvania (TDIHT) a prezentat noua identitate vizuală, parte a strategiei de brand şi noii poziţionări.
Astfel, The Digital Innovation Hub în Transilvania (TDIHT) îşi consolidează rolul şi misiunea de a crea o comunitate în jurul conceptului de digitalizare precum şi de a accelera accesul antreprenorilor români la beneficiile inovaţiei în IT.
The Digital Innovation Hub in Transilvania a lansat, recent, o nouă invitaţie antreprenorilor români şi administraţiilor locale din regiunea Nord-Vest să aplice pentru a fi sprijiniţi, de către specialiştii TDIHT, în procesele de digitalizare. "În 6 iunie, am deschis cel de-al doilea apel de selecţie a beneficiarilor, valabil până la data de 30 septembrie 2023, prin care se pot accesa servicii în valoare de până la 120.000 de euro. Deja, în cadrul primului apel, derulat la începutul acestui an, am selectat 28 de companii din Transilvania care vor beneficia de suportul nostru pentru a se dezvolta", a spus Bianca Muntean.
Menirea The Digital Innovation Hub in Transilvania este să aducă împreună antreprenorii şi specialiştii în digitalizare, astfel încât oamenii potriviţi să colaboreze pentru a genera rezultate valoroase în business şi în societate. Aceasta este şi simbolistica noii identităţi vizuale.
"Digitalizarea şi inteligenţa artificială au devenit deja parte din viaţa de zi cu zi a oamenilor, iar pe măsură ce este introdusă în practica de business, inovaţia stimulează creşterea noilor industrii, având potenţialul de a transforma modul în care funcţionează companiile şi chiar de a le revoluţiona activitatea. The Digital Innovation Hub in Transilvania a înţeles că procesul de construcţie de brand şi strategia de marketing reprezintă o investiţie foarte importantă care ajută întregul ecosistem să evolueze şi să-şi atingă obiectivele", a adăugat Anca Rarău, Brand & marketing strategist, fondatorul Brandocracy.