Compania BenQ a înregistrat în trimestrul al patrulea din 2013 o creştere a vânzărilor de proiectoare de 39%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012, pe fondul unui avans total al pieţei de 12%, se arată într-un comunicat de presă.
"În ultimul trimestru al anului 2013 am înregistrat o creştere a vânzărilor de proiectoare de 39% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012, pe fondul unui avans total al pieţei de 12%. Astfel, în trimestrul al patrulea, vânzările BenQ sunt mai mari decât cele înregistrate de toate brandurile la un loc în România", a declarat Dragoş Salamac, Country Head BenQ pentru România.
Potrivit sursei citate, BenQ rămâne lider de piaţă în ultimul trimestru al anului pe toate cele trei segmente pe care activează. Astfel, pe zona de produse adresate companiilor, BenQ a încheiat trimestrul al patrulea cu o cotă de de 45,9% din piaţă, iar pe segmentul instituţional, vânzările BenQ reprezintă aproximativ 67,9% din cele totale la nivelul României.
Pe segmentul produselor destinate utilizării casnice, piaţa evoluează către modele cu funcţii performante şi rezoluţii mari, arată reprezentanţii companiei.
"În perioada octombrie-decembrie 2013, piaţa de proiectoare de tip Home Cinema a crescut cu 11% în volum, dar cu 34% din punct de vedere valoric. Această diferenţă ne arată o maturizare a pieţei, respectiv o orientare a clienţilor către produse cu rezoluţii mari, cu caracteristici special gândite pentru un sistem home cinema complet, cu o calitate îmbunătăţită a imaginii, dar şi cu o conectivitate complexă, ce permite conectarea proiectorului, fie prin cablu, fie prin opţiuni wireless, la console, la playere, la telefon sau la set-top-box", explică Dragoş Salamac.
Din punct de vedere al capabilităţii 3D, proiectoarele 3D au ajuns la o pondere de 69% în piaţă, având o creştere de 32%. Pe acest segment, cota de piaţă a BenQ se ridică la 75% din totalul proiectoarelor 3D vândute în România.