Tymbark Cool, produs aflat în portofoliul Tymbark Maspex România din Vălenii de Munte, a câştigat titlul "Produsul Anului 2011" la categoria băuturi răcoritoare. Rezultatele au fost obţinute în urma studiului desfăşurat în cadrul programului "Produsul Anului", prin care 4.000 de consumatori români votează anual inovaţiile aduse produselor din diverse categorii.
Tymbark Cool a fost desemnat "Produsul Anului 2011" datorită reţetei fără conservanţi, precum şi a tehnologiei de ambalare în mediu aseptic, procedură ce presupune sterilizarea ambalajului şi a sistemului în care are loc umplerea cu produs lichid. Inovaţiile aduse la nivel de ambalaj şi introducerea a două noi sortimente în gamă, Tymbark Cool Limonadă şi Tymbark Cool Ananas, au atras aprecierea celor mai mulţi dintre cei 4.000 de respondenţi.
Studiul "Produsul Anului" s-a desfăşurat în luna iunie 2011, pe un eşantion de 4.000 de consumatori români, fiind realizat de către compania internaţională de cercetare de piaţă Dedicated Research.