UPC, al doilea mare operator de comunicaţii prin cablu din România, a ajuns la 1.165.000 clienţi în trimestrul trei din acest an, cu 6900 de clienţi mai mulţi decât în trimestrul anterior din acest an, arată datele prezentate de grupul Liberty Global.
În perioada menţionată, operatorul a pierdut 14.800 de abonaţi la televiziunea analogică şi încă 800 la televiziunea prin satelit, însă a câştigat 22.600 de abonamente la televiziunea digitală prin cablu. La sfârşitul lunii septembrie 2014, UPC avea cu 17% mai mulţi clienţi de internet şi 18% mai mulţi clienţi de televiziune digitală şi telefonie comparativ cu perioada similară din 2013.
UPC şi-a majorat baza totală de abonamente (RGU), care la 30 septembrie 2014 era de 1.889.700 (inclusiv DTH), creşterea anuală a numărului de RGU fiind de peste 6%: UPC a adăugat 110.900 abonamente comparativ cu trimestrul al III-lea al anului trecut.
Pe segmentul de Internet, UPC a dezvoltat proiecte majore, cele mai mari fiind disponibilitatea produsului de 200 Mbps în toată aria de acoperire internet şi lansarea vitezei de 500 Mbps în 8 oraşe. Compania susţine că viteza medie în baza UPC depăşeşte 100 Mbps.
UPC a câştigat 13.800 noi abonamente de internet în trimestrul al III-lea, creşterea anuală fiind de 17%. La sfârşitul lunii septembrie 2014, UPC furniza servicii de internet către 420.500 de clienţi, 75% dintre aceştia având internet de mare viteză. Comparativ cu trimestrul anterior din acest an, UPC avea cu 13.800 mai mulţi abonaţi.
Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 22.600 de abonamente în trimestrul al III-lea, ceea ce face ca la 30 septembrie 2014 totalul pe acest segment să fie de 537.400, o creştere anuală de 18% (plus 80.800). La sfârşitul lunii septembrie 2014, aproximativ 28% din clienţii UPC de televiziune digitală (peste 150.000), beneficiază şi de televiziune HD.
Pe segmentul de telefonie fixă, UPC a ajuns la 311.500 abonaţi la telefonia fixă, în creştere cu 6.600 abonaţi faţă de trimestrul anterior din acest an. Comparativ cu perioada similară a anului trecut, creşterea pe segmentul de voce a fost de 18% (aproximativ 48.600 noi abonamente).