UPC România anunţă lansarea unui nou portofoliu de produse, oferind clienţilor posibilitatea de a alege pachetul optim de servicii, în funcţie de bugetul şi de nevoile fiecăruia. Prin noua abordare, UPC propune pentru prima dată pe piaţa de telecom flexibilitate în crearea unui mix de servicii potrivit fiecărui tip de client, optimizând în acelaşi timp majoritatea preţurilor pentru televiziune, Internet şi telefonie, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"În conceperea noului portofoliu UPC am luat în calcul dinamica nevoilor şi aşteptărilor consumatorilor, dorind să venim în întâmpinarea lor într-un context macro-economic dificil. Astfel, prin lansarea noului portofoliu, clienţii vor beneficia de cele mai bune oferte pentru serviciile dorite, la preţuri competitive", a afirmat Dragoş Militaru, Director Comercial UPC România.
1. Sunteti de KK!
(mesaj trimis de Radu în data de 16.09.2010, 22:27)
Decat sa ne toti povestiti blablauri, mai bine ati imbunatati serviciile ca sa ajungeti macar la jumatate din calitatea pe care o ofera RDS.
Servicii lente, care pica des, serviciu de clientela dezastruos care te face sa astepti cu zecile de minute pana cand se raspunde la telefon, etc.