Compania UPS a anunţat, azi, că extinde accesul de pe terminale mobile în 35 de ţări, în sensul în care clienţii pot urmări coletele trimise direct de pe terminalele mobile.
Astfel, clienţii UPS din Austria până în Australia pot urmări coletele trimise, pot calcula tarifele de transport şi pot găsi cea mai apropiată locaţie UPS direct de pe terminalele mobile, datorită versiunii pentru mobil a site-ului companiei în alte 35 de ţări şi teritorii. Odată conectaţi cu ID-ul My UPS, utilizatorii mobili, clienţi ai companiei, pot urmări informaţii care se actualizează automat şi afişează istoricul urmăririi traseului unui colet.
Portalul dedicat aplicaţiei a fost disponibil anterior numai pentru pentru clienţii din Statele Unite, Germania, Marea Britanie, Franţa, Italia şi Canada. Versiunea pentru mobil a site-ului companiei poate fi accesată, în prezent, şi de către clienţii din America (Brazilia, Puerto Rico şi Mexic), Asia (China, India, Corea de Sud, Hong Kong, Singapore, Japonia, Taiwan, Australia, Malaezia, Thailanda, Filipine şi Noua Zeelandă), Europa (Spania, Olanda, Polonia, Belgia, Elveţia, Austria, Irlanda, Portugalia, Suedia, Finlanda, Danemarca, Norvegia, Rusia, Turcia, România, Grecia, Luxemburg, Republica Cehă şi Ungaria), şi Africa de Sud.