Filiala locală a retailerului olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, anunţă lansarea celui de-al doilea magazin în franciză, la Timişoara, în urma unei investiţii de peste 50.000 de euro. Evenimentul este programat pentru începutul lunii octombrie, la momentul de faţă spaţiul fiind în curs de amenajare, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Strategic, magazinul se va situa în centrul istoric al Timişoarei, aproape de zona pietonală din Piaţa Victoriei, astfel având o vizibilitate foarte bună atât pentru localnici, cât şi pentru turişti. Suprafaţa magazinului acoperă aproximativ 80 de metri pătraţi, în care vor fi amenajate separat departamentele de vânzări, achiziţii şi consultanţă clienţi", declară Kun Norbert, Director de Franciza.
Într-o primă fază, este de aşteptat ca numărul clienţilor care vor trece pragul magazinului - unde stocul iniţial de produse se va ridica la peste 2.000 - să aibă o medie lunară de 500, urmând ca acest număr să crească treptat după primele luni de la lansare. În general, produsele comercializate în magazinele Used Products sunt adresate mai multor categorii de vârstă şi cuprind diferite modele de telefoane, tablete, laptopuri, jocuri pentru copii, ceasuri, instrumente muzicale, echipamente audio şi video, etc. Aceste produse se regăsesc listate şi în platforma proprie a companiei, personalizată pentru România - www.usedproducts.ro.
Primul magazin Used Products a fost deschis în anul 2018 la Cluj-Napoca. "Fiind un concept de business încă nu foarte cunoscut pe piaţa din România, lucrăm la construirea organică a brandului, pentru ca potenţialii francizaţi să ştie exact în ce constă acest tip de afacere. Suntem în discuţii cu mai mulţi potenţiali candidaţi pentru deschiderea a noi magazine în ţară. Considerăm că acest business este profitabil în orice oraş care are cel puţin 50.000 de locuitori", mai spune Kun Norbert.
În prezent, în portofoliul Used Products Franchise se află peste 50 de magazine din Olanda, Belgia, Spania, România şi, de curând, din Germania. Categoriile de produse comercializate în magazine sunt reglementate de principiile de franciză şi interzic comercializarea de electrocasnice mari sau obiecte vestimentare şi de mobilier second hand.
În 2020, filiala locală a retailerului olandez a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de lei, cu 70% mai mult decât nivelul raportat în anul precedent, în ciuda faptului că pandemia a avut un impact negativ asupra evoluţiei multor companii.