Noul vicepreşedinte american J.D. Vance dă vineri anularea alegerilor prezidenţiale în România drept cel mai bun exemplu, într-un discurs la Conferinţa Securităţi de la Munchen (MSC), în Germnaia, al "ameninţării din interior, retragerii Europei din cele mai fundamentale valori ale sale", relatează Reuters.
Curtea Constituţională a României a anulat în decembrie alegerile prezidenţiale, după ce a acuzat Rusia de amestec în aceste alegeri.
"Am fost şocat ca un fost comisar european să apară la televizor recent şi să pară încântat că Guvernul României a anulat un întreg scrutin", a declarat Vance.
Documente declasificate de către Consiliul Naţional de Apărare a Ţării (CSAT) înainte de anularea alegerilor arătau că România a fost ţinta unor "atacuri ruseşti hibride agresive" în perioada scrutinului.
"Acum din câte înţeleg, argumentul a fost că dezinformarea rusească a infectat alegerile româneşti, dar le-aş cere prietenilor mei europeni să aibă o perspectivă", a declarat numărul doi american.
"Puteţi crede că este greşit ca Rusia să cumpere publicitate pe reţele de socializare pentru a vă influenţa alegerile. Noi credem, cu siguranţă. Puteţi să o condamnaţi şi pe scena mondială, dar dacă democraţia voastră poate fi distrusă cu nişte publicitate de la o ţară străină de 100.000 de dolari, atunci nu era prea puternică, pentru început", a adăugat el, scrie Reuters.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:04)
F*** off !
Am iesit din scenariul global al "ascensiunii suveranismului" ?
Double f*** off!
Ban.Cher.Vali
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:34)
Probleme la mansarda, mestere?
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:44)
bai daca nu stii , nu vorbi.
tot ce vedeti acum la nivel global e o actiune concertata de evaluare de tip "turnesol" pentru a fi luata temperatura societala - care tara e mai "suveranista" si care e mai "pro-globalism".
In acest dans tembel international pro-suveranism Romania nu trebuie sa intre.
veti vedea nu peste multa vreme ce se intampla exact cu tarile care zbiara ca maimutele bete "Make..... great again" (in spatiul liber fiecare cetatean isi trece tara lui).
Retine ca atacul la persoana nu reprezinta, nu a reprezentat si nu va reprezenta niciodata un argument.
Ban.Cher.Vali
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:50)
inca ceva in plus pentru tine, poate iti sclipeste nitel mintea aia aflata in penumbra:
mesajele de tip "make ... great again" cnduc invariabil la conflicte - intai comerciale apoi militare.
unde fuge capitalul in vremuri de restriste si razboi ?
in usd.
USA special are aceasta politica de acidifiere mondiala , de incendiere locala cu starnirea valvatailor nationaliste si extremiste... aia se bat cap in cap prin diverse colturi ale lumii ... SI CAPITALUL CURGE IN VALURI SPRE AMERICA!
CU ASTA NU SUNT DE ACORD! Sa isi acopere golanii aia deficitul ala teribil de zeci de trilioane pe baza de capital international speriat si manat catre SUA!
Atentie cu mesajele "Make ..[orice tara ] ... great again! Incita la razboi si dauneaza bunastarii locale economice si sociale!
Falimentari aia vor sa se salveze dand foc la lume!
Exemplul romanesc i-a iritat groaznic pentru ca Romania a franat si a pus granita unui interventionism extern!
Asa ca inca o data: F*** off, Vance!
Ban.Cher.Vali
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:52)
Fuck off pentru Vance cind sustii ca suveranimsul este pus la incercare? De ce fuck off? Crezi ca rusii si chinezii mai accepta ceva de la americani fara garantii extrem de solide, cum ar fi retragerea NATO din Estul Europei?
Probabil ca pozitia de negociere a Chinei si Rudiei nu a fost niciodata asa de puternica in perioada postbelica.
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:55)
Americanii nu mai erau ei asa smecheri daca intreg capitalul global nu fugea catre SUA cu ocazia ww1 si ww2 (cele 2 razboaie mondiale).
De aia " make ... great again".
Sa bubuie undeva un conflict cu potential mare de mondializare rapida si s-o ia la sanatoasa capitalul spre SUA pe motiv de ww3.
Si ei sa isi rezolve datoria aia exprimata in zeci de trilioane usd pe capital extern venit in SUA.
Nu sunt prost si le stiu schemele lor ieftine.
Am vazut multi romania prosti sustinandu-l pe Trump... de unde sa stie nescolarizatii naibii ca de fapt ei sustin o pozitie care va sensibiliza Romania si va deschide usa Rusiei spre Europa ? Ca daca nu ai scoala si spirit critic si logica in gandire nu ai cum sa vezi ce urmeaza... traiesti ca un sobolan prost prin gaurile ideologice prin care te mana propaganda de la tv.
Ban.Cher.Vali
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:58)
... vali ... cu deficitele sua isi finanteaza unii bunastarea ... dovedeste ca esi bancher ;) ...
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:01)
citeste toate argumentele mele.
retragerea SUA din europa implica si demantelarea primului strat de protectie nucleara pentru SUA (axa Polonia-Romania-Turcia) ...le mai raman straturile: secundar (Germania) si tertiar (Portugalia). Daca SUA se retrage din Europa isi ia si Deveselu cu ea.
Iar noi ramanem in curul gol pe aici.
Crezi ca e o idee buna?
Pe fondul unui vecin iredentist si revansard (ungaria) si cu un Orban care s-a frecat de picioarele lui Putin continuu? O fi o idee buna sa urlam si noi ca oile proaste "Make .... great again? " Unde crezi ca va duce?
Acum exact globalismul si echilibrul ne salveaza! Nu urletele sangeroase de oi proaste duse la taiere! Orice dezechilibru duce la conflict si pozitia Romaniei se contureaza a fi intre ciocan si nicovala (ungaria-Rusia). In aceasta situatie rationeaza: ce ne foloseste mai mult? Echilibrul si non-combat-ul inteligent sau behaiala de oaie proasta???
Ban.Cher.Vali
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:02)
... cu tarifele adm trump incearca sa mai tai din speculatii ... sa mai "forteze" specula short/long, repo/revers repo sa treaca in economia globala ... daia ar trebui tradus discursul integral!!! ...
1.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:03)
... economia "reala" ...
1.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:04)
urmareste concentratia % a dobanzilor in bugetul anual (proiectia pe 5 ani in fata) si (poate!!!!) vei intelege la ce ma refer. . . SUA e inscrisa pe drumul catre faliment.
in bugetul pe 2023 si 2024 cheltuielile cu dobanzile au depasit volumele alocate pentru aparare in SUA.
daca sperie lumea si valurile de capital curg spre SUA dobanzile scad brusc (deci bond-urile se apreciaza).
ai inteles , matraguna?
acum manutza pe cartea de economie generala si sa nu mai indraznesti sa mi te adresezi nerespectuos cand nu intelegi si nu controlezi notiuni de baza!
Ban.Cher.Vali
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:07)
... vali ... gandeste de la coada nu de la cap ... problema americii nu e de la 20 ianuarie ...
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:08)
intre trump & vance care au oprit trimiterea de trupe nato in ucraina si kamala & ursula ce ne trimiteau pe toti pe front ii sustin pe primii indiferent de ce idei nastrusnice mai au. stii prea bine ca aia doreau si francezii si nemtii si mai ales uk.
so da.. go trump & vance, ca alorlalti stim ce le poate pielea, sechestrare la domiciliu, birocratie tip urss vacinare fortata si razboi.
1.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:38)
de acord...evident ca problema SUA nu a inceput de la 20 ian.
dar riscurile sa bubuie au aparut in ultimii ani.
si daca SUA nu dau foc la lume ... pot experimenta destul de rapid probleme.
Ban.Cher.Vali
1.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:40)
chiar si daca Trump & Co ne dau drept hrana Rusiei?
chiar daca ne pierdem tara? Stii din Istorie cum e cu rusii!
de 22 de ori au invadat rusii Romania / sau tarile romanesti.
ii crezi asa corecti si iubitori fata de romani ?
mai gandeste-te
Ban.Cher.Vali
1.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:47)
... daca as vp americii ... as fi spus-o mai simplu ... "not with our moneay" ... "get your pople behid you" ...
1.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.14)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:40)
Globalismul e satanic. Punct
1.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:50)
?? putler e satanist cu tot cu borul rusesc ce sfinteste bombe
in plus de asta ce religie aveti voi care ii tot besteliti pe altii.
religia urii sau ce, un fel de isis? moarte americii!
1.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.17)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:51)
Da, si Putin.
1.19. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:58)
sărakie nea vali, s-a aburit globul de cristal?
1.20. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 21:01)
... sa intelg ca unicul dumnezeu ne vrea in triburi luptandu-se intre ele??? ...
1.21. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 21:19)
nu mai nu mai bate campii.
Globalismul NU e satanist!
Daca mergeai la scoala in loc sa urmaresti partzurile (aproape) intelectualiste ale lui CG, ai fi aflat ca exista cicluri istorice intre momente de izolationism si momente de globalism.
In mod obisnuit globalismul e asociat PERIOADELOR DE EVOLUTIE, INVENTICA, MARI REALIZARI UMANE SI COMERT EXCELENT.
Un super-exemplu de globalism era... Imperiul Roman!
Era satanist Imperiul Roman? Ma indoiesc. Hai, daca vrei mai facem analiza transculturala ca ma tin cunostintele.
p.s. sfat: lasa-l dracu pe CG... nu-l mai fuma ca iti distruge creierii si e pacat de tineretea ta.
Ban.Cher.Vali
1.22. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.14)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 21:42)
io stiu asa... pe vremea lu ceasca tara asta s-a pus pe picioare din ~65-80, apoi o venit un deceniu greu, dar nu de razboi. apoi 35 de ani de capitalism salbatic sub conducerea fostilor comunisti ce o redus populatia tarii mai rau de cat cele 2 razboaie mondiale, reducere ce nu incetineste , 8000 persoane pe decembrie 2024 spor negativ in romania. inca 4-5 sate au disparut.
asta cu rusii si invaziile lor o trec la vorbe in vant, turcii ne-au calarit mai mult si ne-au lasat si cele mai rele gene, alea de ciubuc, de smanglit etc.
macar de la rusi ne-a ramas gena "matematicii", cat o mai fi si aia.
romania o ... rusilor timp de 45 de ani la fel cum o ... acum americanilor. nu e de mirare, romania o pierdut WW II, sovieticii ne-au tratat cum i-au tratat si pe ailalti ce au ajuns la stalingrad. o mai facut ceausescu gura la sovietici da' asa de ochii lumii.
in alta ordine de idei dintre candidatii la presedintie care crezi s-a dovedit si echilibrat si cu experienta pe scena internationala, si cu destul bagaj intelectual si cultural sa poata duce o negociere ok ?
Ciolacu , Lasconi , Simion, Ciuca ? Astia nici limba romana nu o vorbesc cum trebe, fata in fata cu Vance sau Lavrov nici o discutie nu pot sa poarte, da apoi o negociere.
1.23. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.22)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 21:50)
... eu am inteles ca daca nu intelgi istoria ... esti sortit sa o repeti ... mai ieri se vorbea de gutenberg si stefan cel mare... ... dacii au fost cuceriti de traian pentru ca aurul romam era pe terminate ... ne numim daco romani ... lol suntem singura tara care poarta numele unui vechi imperiu ... mai construiam si camioane "roman" .. cu ce va laudati??? ... ati fost pomeniti de doua ori in discurs si tot o dati in stanga dreapta ....
1.24. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.22)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 23:35)
... camione care deserveau autolive inyra in standby ... oare de ce? ... pe bune?!?!! ... ffs, pentru vw a redus proctia! ... si ne certam ca prostii!!! ... ai capacitati de productie ... la inchizi pt ca v-un politician e pe stop??? ... ati inceput sa arestati generali??? ... am spus aci vo 15 sa pineyi banii aia la treaba in loc sa-i arestati!!! ...
1.25. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.22)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 01:07)
... base e vedeta de timp nou ... ne explica si noua ce s-a intamplat camd a picat francul??? ... ca la nordis se pricepe ...
1.26. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.19)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 03:07)
... romania era corupta pana in maduva oaselor ... asa functiona sovietul!!! ... basescu a dus coruptia la nivel de arta ... aveau case pline de cash care nu valorau prea mult la paritatea franc/euro/dolar ... trebuia cerere contractata ... si momentul oportun ... hilary/biden/si estu iuropei ... vali ... esti un prost ... iohanis era incapabil sa priceapa schema!!! ... ar fi plecat din primul an!!! ... noroc cu covid, rusii, extrateretrii sau ce puii mei de amenintare vreti sa mai creati!!! ...
1.27. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.21)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 05:17)
Bvo, cei cu moda a la Trump nu văd de fapt un Ku Klux Klan și un aparthaid impus oamenilor care nu văd omenirea ca un bissniss,
Vance este Omul pur al aparthaid ului trumpist emană prin toți porii aroganță americană,un Putin american.
1.28. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.21)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 10:14)
Ban.Cher.Vali !!!
cati banuti curg de la 36Direkt+USAID,
in contul tau, de bagi toata ziua texte de tip "Gyorgy Soros",
aici nu e sedinta de partid ,ci un ziar economic !!!
1.29. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.28)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 12:42)
Anonim!!!
Nici un ban fir-ar al naibii de treaba! CA TARE IMI SUNT DRAGI BANII! (BAN.CHER :))) ...)
Ultima oara mi-am verificat conturile bancare acum 6-7 minute! Nimic! La naiba! :))
p.s. prostule! ai capul plin de propaganda cu soros si reptilienii!
Ban.Cher.Vali
1.30. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.29)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 14:03)
Stai linistit mare fan Soros Gyorgy,
nu ma asteptam sa recunosti,
ca doar esti frate destept de al nostru,
noi te acceptam chiar daca ai pareri absurde,
te rog sa fi si tu tolerant cu cei care au alte pareri
1.31. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.30)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 15:48)
da, continui sa exersez toleranta.
nimeni nu e perfect.
parerile mele PAR absurde pentru ca sunt extrem de anticipative.
stiu ca violentez simtul comun cu ceea ce zic.
imi asum.
Ban.Cher.Vali
1.32. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.31)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 16:04)
Deci recunosti ca esti sorosist?
1.33. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.32)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 16:12)
mai anonim, ma faci sa rad in fata naivitatii tale.
nu sunt "sorosist" - pare ca nu ai citit tot ce postez :)))
sunt EU - cu toate atributele mele care nu ma pot reduce intr-o tabara sau alta.
sunt si suveranist si liberal si socialist si inainte de toate sunt roman si imi iubesc tara.
dar tu ca (asum) " anti-sorosist" sa fii atent dragul meu ca faci parte dintr-o tabara nu foarte constienta ca a fost infuzata cu ura concentrata fata de aproapele.
CEEA CE NU E DELOC CRESTIN.
Revizuieste-te.
Si nu te mai uita la irealitatea minus tv. E sursa ideologica de ura si de zemuri sovietice scurse de la gunoaiele lor, de acolo, din Moscova.
Ban.Cher.Vali
1.34. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.33)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 17:30)
Stai linistit ca nu fac parte nici din tabara spalatilor pe creier de sorosisti,nici din tabara extremistilor,nici din tabara prostilor!Fac parte din tabara celor care-si iubesc tara si din pacate nu pot tine cu nimeni fiindca cel mai mult detest slugalnicia si tradarea de tara!
1.35. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 18:57)
NU ! INCORECT ! Vorbe-n vînt !
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:05)
In primul rand, aia n-a fost publicitate de 100.000 de doalri, de unde a scos cifra?? ai nostri au estimat vreo 50 mil euro. "democratia voastra inseamna ca nu e puternica"pfff. stie ca vorbeste despre Romania? sa fim fericitica avem si cat avem, tinand cont de unde am venit.
In al doilea rand pfff, astia se poarta in Europa ca si cum am fi o companie de-a lor. Stii adica , a venit patronu de peste ocean si trage de urechi managementul pt x si y. si vance si musk zici ca-s patroni aici in EU.
Musk nici macar nu-i oficialitate aleasa, nu-i elected, dar zici ca el e presedintele planetei. Vance, la fel dc nu era remorca la trump, acum calarea canapele pe acasa.
N-am vazut asa atitudine bagacioasa la nici un presedinte american pana acum.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:48)
Au estimat bazat pe ce? Cu 50 mil cumperi toti userii de tik tok :))
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:53)
top 9 mondial pe tic tok, si candidat de la 1% la 22% in 3 saptamani, bine reclamele au mers deja de luni de zile , fara desvaluirea numelui.
dc s-ar face asta cu 100.000 toti ar face-o.
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:55)
a cumparat 2 milioane de useri, cu cca 25 euro/buc.
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:56)
Asta e tare "Musk nici macar nu-i oficialitate aleasa, nu-i elected":-)...Deci in afara de Trump din toata administratia lui care a mai fost "elected":-)?
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:42)
Asa , si? Au facut-o pnl si ucrainenii aia, nu Georgescu. Si nu e absolut nici o dovada ca un singur votant a fost convins de campania asta. Sau nu mai credem in discernamantul adultilor cu drept de vot?
2.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 21:23)
Minti cum respiri. In documentele desecretizate nu este nicio estimare. Mai multi bani au bagat cei de la PNL pentru reclama mascata la CG.
2.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 19:05)
ANTIPROPAGANDA UE ÎN ACTIUNE !
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:16)
... ar trebui sa traduceti intregul discurs ...
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 21:25)
Nu se poate asta, maestre. Unde te crezi? Intr-o tara democratica, cu presa libera? Te afli in UE, in Romania unde s-au furat alegerile de catre o clica comandata de la Bruxelles. Printr-o lovitura de stat. Cum sa traduca intregul discurs?
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 09:27)
s-a oprit incercarea de lovitura de stat , cod operatiune "spirala tacerii" pusa la cale de georgescu si complicii.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:23)
e acelasi comportament tipic de la extrema dreapta: taare le place sa critice. ei sunt superiori cum ar veni.
si aceeasi lipsa de solutii. suntem in curtea americanilor si rusii isi fac de cap la alegeri, macar atat a spus si vance , ca nu-i ok, dar ce solitii ne da, ca in mai sa nu patim la fel?
nici una, ei sunt cu critica.
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:45)
Dar chiar toate sint de extrema dreapta? Propaganda functioneaza super eficient pentru idioti, mai ales daca sint si vaccinati.
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:49)
Si extrema stanga nu mai are ce sa caute in Romania si la Bruxelles. Decat daca asta ar vota oamenii. Si nu voteaza, de aia se anuleaza alegeri.
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:22)
s-au anulat pt ca gerogescu a trisat.
vei vedea ca nu castiga cand va fi monitorizat sa respecte aceleasi reguli ca toti candidatii.
4.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:40)
Pai si Lasconi ce vina are ca Georgescu ar fi trisat? De ce i s-au anulat voturile? Nu intelegeti ca pedeapsa a fost prea dura pentru infractiunea comisa si a avut victime colaterale? Pe langa ca nu e absolut nici o dovada a infractiunii.
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:25)
Să ne arate pe hartă unde este România.
5.1. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 14.02.2025, 18:41)
...
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:50)
Arata tu unde e Ohio
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 18:47)
Turul 2 inapoi!
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:20)
va e frica ca nu mai castiga guru georgescu daca se refac alegerile?
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:38)
Poate votez cu Lasconi, la asta nu te-ai gandit? Doar Lasconi si Georgescu sunt candidati legitimi.
6.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:53)
lasconi nu are o problema sa candideze din nou. o poti vota linistit.
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:18)
Si acum ce facem ??
Ursula/Johannis si CCR-ul au gresit ??!!
sau USA e un agent platit de Putin ?!
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:44)
Au mai fost unii care s-au batut cu Rusia si SUA. Seful lor s-a sinucis intr-un buncar la Berlin.
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 19:47)
Trump si Putin vor halci din Europa. Dupa ce infuleca Ukraina, Putin va fi la granita noastra. Sa ne apere Dumnezeu de mujicul rus!
8.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:07)
dupa 2040 Rusia intra intr-un proces (din cauze pur interne) de 5-6-7 ani in urma caruia nu va mai exista.
perioada e aprox 2040-2046.
misiunea Romaniei e sa existe pana dupa perioada 2040-2046.
Ban.Cher.Vali
8.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:45)
In caz ca nu stii, SUA si Rusia sunt stapanii Europei, din 1945.
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:05)
Nici macar nu stiu de ce atatea cutremure in SUA (Alaska, California, etc) in ultima vreme... nu cumva in curand se va cutremura rau pamantul in SUA tocmai pentru ca isi baga ei nasul in tari ca Romania?
E o ipoteza desigur... nu ca m-ar fi scos maxim din sarite derbedeul asta nestiutor si mai tanar decat mine cu prostiile zise pe pamant romanesc!
Dar un cutremur absolut masiv ar fi de dorit, nu? Sa mai bage mintile in cap americanilor inainte de a veni pe pamant romanesc sa ne dea ei noua lectii! Un pic de cutremurare mai clarifica mintile in capete, nu credeti?
Doamne fereste apoi dupa The Big One (cutremurul masiv asteptat in statul California cu potential de a rupe peninsula de continent) sa nu reactioneze in urma ruperii profunde a faliilor de roca (datorita cutremurului) vulcanul din zona Yellowstone. Da, ma refer la eruptia aia MARE datorata de vreo... 650.000 de ani!
Zic si eu asa intr-o doara, nu amenint, ca nu mi-as permite cu asemenea domni. :)
Aveti grija ce faceti si ce ziceti cand va referiti la Romania.
E posibil sa fiti arsi si nici sa nu stiti de unde a venit.
Ban.Cher.Vali
9.1. *erata (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:09)
nu era pe pamant romanesc :) era in Germania. :)))))))))
dar restul celor spuse raman valabile
Ban.Cher.Vali
9.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:47)
Daca erupe Yellowstone si noi o sa murim de foame. Ala e un eveniment cu impact planetar.
9.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 21:25)
da, asa e, ai dreptate.
dar, precizare: noi nu o sa murim de foame, tine minte ce zic.
agricultura romaneasca si in momente de seceta cumplita tot ne asigura necesarul intern. O seceta dura doar scade productia care ar fi fost exportata.
La Yellowstone dupa ce isi da drumul vulcanul eu estimez (fara pretentii de exactitate, dar cam pe acolo) ca 75 pana la 85% din SUA vor fi acoperite cu un strat de minim 1 metru de cenusa vulcanica si roca. Va depasi orice imaginatie dintr-un film Hollywood.
Deci ii invit pe americani sa isi mai permita obraznicii la adresa romanilor.
EI INCA NU AU AFLAT CA TOATE MARILE IMPERII MOR CAND PUN PICIORUL IN ROMANIA !!! Aici sunt tinuturile pierderii unde cand imperiile vin, se pierd, decad si mor. Numai noi avem sange-n noi sa respiram aerul de aici. Altii, imperiali, dupa o anume vreme mor. Urmariti va rog in istorie ce am afirmat. La putin timp dupa "descalecare" a unor imperii in acest areal geografic.... pac! intra in crize interne/externe si mor!
Ban.Cher.Vali
9.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 05:13)
Ungurii au condus in Ardeal cam 1000 de ani pana s-au ridicat românii si-au preluat conducerea...turcii iar cateva sute de ani prin Valahia si Moldova...deci foarte mult de asteptat până dispar cei ce ne cuceresc...
9.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 08:55)
radacina locala dragul meu are multe mii de ani in spate.
alta tara care are acelasi orizont de existenta ca si noi este China.
alta: India.
e vorba de areale civilizationale in cazul carora ceasul bate efectiv altfel. Timpul e modificat.
Noi avem marele rasfat sa fim printre ele. La nivel mondial sunt doar 5-6. Si noi suntem printre ele.
Tu te miri de cateva sute de ani? :)
Ungurii au gena suicidului (urmareste statistic datele - in Ungaria si unde traiesc ungurii rata de suicid e mai inalta decat media altor populatii...astia deci s-au infratit cu moartea de la cata ura au raspandit in teritoriile aflate temporar sub controlul lor administrativ).
Rusia (administrativ-teritorial) e inscrisa pe drumul distrugerii si numai o minune divina (pe care o recunosc ca posibila in Istorie la nivelul viitorului - originata la nivelul lui Iisus si Sf. Maria) poate sa ii salveze de la autodistrugere si de la disparitie. Exceptia de origine divina care le asigura rusilor continuitatea in Istorie e impacarea IMEDIATA SI CONTINUA cu toate neamurile care le sunt vecini, recunoasterea rautatilor facute de rusi lor, returnarea oricaror bunuri si teritorii smulse de-a lungul timpului de catre rusi si adoptarea unui trai profund crestin SI IUBITOR FATA DE VECINI. Rusii cand vor face astea (si au o fereastra de timp de doar 15-20 de ani) vor vedea practic si in direct gratia divina permitandu-le sa isi duca viata in continuare. Altfel, focul atomic si razboaiele sangeroase INTRE REGIUNILE CARE COMPUN RUSIA ACTUALA vor reduce la 0 (zero) neamul rusesc. Pe vecie. Atata timp cat umbla cu rautati si razboi fata de vecini, au luat drumul mortii.
Noi (prin "noi" nu inteleg daci, romani, cumani, aromani, moldoveni, transilvaneni sau munteni sau olteni sau dobrogeni sau altii in mod specific. II INTELEG PE TOTI AI NOSTRI DE AICI, DE LA NOI! ) avem un alt orizont temporal.
Aici in Romania si in teritoriile adiacente unde traiesc romania, TIMPUL CURGE ALTFEL.
Ban.Cher.Vali
10. Are dreptate
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 20:19)
Ce vina are taxpayerul americanos ca noi, romanii, sau mai nou daco-sarmato-nus'ce, am papat 100 miliarde în 10 ani cu speciali, saligny, prime cu 6 zerouri, etc, etc, în loc sa echipam o divizie (una) high standard și sa ne doară la basca de aberațiile lui Putin ??????
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 05:25)
O divizie nu e prea puțin?Eu cred ca doar innarmat cu rachete nucleare cu efect de descurajare mai poti sa ai o siguranta ca nu indrazneste nimeni sa te invadeze ...
11. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 21:22)
Reuters si presa din Romania a ratat acest mesaj istoric.
Decizia de anulare a alegerilor prezidențiale din România a fost luată „pe baza suspiciunilor șubrede/superficiale (flimsy, în engleză n.r.) ale unei agenții de informații și a presiunii enorme din partea vecinilor continentali”. Afirmația a fost făcută vineri, la Munchen, de vicepreședintele american JD Vance.
11.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 21:28)
si noi trebuia sa ne impresionam de ce ne-a zis Vance, nu ?
uite, eu aproape ca m-am stropit pe mine de emotie de pustiul asta de 40 de ani si elucubratiile lui (la rugamintile lui Simion cand a fost in SUA... wink-wink ;) ;) )... credea tzighanelul de la Steaua ca nu ne-am prins de strambele bagate? :))))
Ban.Cher.Vali
11.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 21:39)
Buget NATO=1 300 miliard $/anual(USA 900 miliar$/anual!!!),
mii de soldat american in bazele din Romania,
cel mai puternic stat militar/economic din lume e USA,
suntem dus cu pluta de injuram aliatul strategic ????
11.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.2)
(mesaj trimis de prostul scolii în data de 14.02.2025, 23:00)
aliatul strategic ne fu..e mai rau ca rusul!
pe vremea lui Ceausescu mai scapai cu un mig19.21 la ieftineala!
acum 6.5 e nota pt f 35 achizitie,intretinere mai vorbim!
f16 sh la jumate punct usa!
ne f ..e partenerul de toti banii si nu stim ce a semnat turistul de cap verde!
11.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 23:32)
Pai pentru ca ei sunt sliati cu democratoa Romania, nu cu dictatura Romania
11.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 00:11)
daca sunt aliati sa se poarte ca aliati.
Pentru Romania si romani NU e valida explicatia ca de fapt nu rusii ci Biden a fost implicat in miscarea aia anti-Georgescu. Nu se poate asa ceva. Un roman intelege ca americanii au fost implicati - pentru ei nu e distinctie ca Republicani sau Democrati. In plus de ce atatia oameni din jurul lui Georgescu au legatura cu Moscova si GRU ?
nimeni, repet: NIMENI nu are dreptul sa vina sa ne dea lectii. Nimeni, din nici o tara.
nici Vance, nici Trump, nici nimeni.
Vor fi urmari.
Ban.Cher.Vali
11.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 00:20)
Esti mai suveranist si mai georgist decat Calin Georgescu insusi. Hai cu turul II.
11.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 09:18)
hai sa iti zic 2 vorbe , 2 explicatii.
Da, sunt suveranist. Cu certitudine. Sau mai degraba o specie hibrida: suveranist-liberal, ca sa ma definesc mai exact. Sau si mai exact: suveranist-liberal care uneori (in functie de logica situatiei) aplica si strategii de centru-stanga (pre-socialiste sau socialiste). Culmea, nu? :))
Da, tin cu Romania. Dar nu inchizand orbeste si prosteste usile si ferestrele fata de lume. Asta NICIODATA - pentru ca evolutia apare doar din parteneriate si colaborare flexibila. Sunt un comerciant, un negociator si un combinator. Nu un om cu vederi inguste.
As fi mai bun decat Calin Georgescu? CU CERTITUDINE, DA!
In plus nu sunt conectat la fire rusesti (sau ale altor forte de alta origine nationala) invizibile si nici nu am un trecut patat. Ca foarte multi oameni buni din tara asta care au fost voit marginalizati de la functii de conducere si putere in Statul Roman si care s-au refugiat in mediul privat sau in zona culturala.
Inca o vorba : ce experimenteaza acum sarmanii romani nu prea scolarizati NU ESTE SUVERANISM! E O GLUMA, O IMITATIE EXCEPTIONAL DE PROASTA DE SUVERANISM.
Vreti suveranism ca la mama acasa?
Mana pusa imediat pe carte si studiati evolutia Casei Regale a Romaniei - ma refer in principal la Ferdinand, Carol I si Regina Maria a Romaniei (oameni trimisi de Dumnezeu romanilor!). Ala e suveranism real!
Mai vreti exemple? Tineti-va bine!
Un alt exemplu e Ceausescu - insa doar segmentul de guvernare pana cand a efectuat vizita in China si in Coreea de Nord (anii'1970) pentru ca dupa ce s-a intors de acolo a revenit cu niste teze exceptional de deviante si de acolo a inceput un cult maladiv al personalitatii. Si asta l-a distrus.
Ceausescu in opinia mea a fost un tip bun care de-a lungul evolutiei sale politice a luat-o pe campii cu capul pentru ca s-a lasat imbatat grav de putere si nu a mai rationat. Vizionari si mistici de seama, oameni cu mare putere divina daruita l-au consultat si l-au consiliat atragandu-i atentia ca a deviat de la calea buna (ma refer la Gupta Swami si la Arsenie Boca dar si la alti calugari in principal din Carpatii Orientali in Moldova). A tinut seama de ei? Nu. Pentru ca era imbatat de putere. Total alcoolic, dar fara alcool, doar cu fala, trufie si putere. Asta l-a mancat. Trufia ineaca pe multi. Chiar si exemple mai recente.
Ei bine, asta e suveranism real.
Unii ma credeau ca m-am dat cu Rusia. Niste tampiti.
Alti oameni ma si vedeau dat cu UE, Bruxelles.... iar tampiti.
Altii ma vedeau lipit de SUA. Din nou (cum altfel?) tampiti.
Eu intotdeauna am urmat interesele Romaniei pe termen scurt, mediu si lung. Si foarte lung. Din cate vad inainte, pot sa discern caile bune pentru Romania. Si am o buna vedere inainte.
Romania va fi bine, acum sunt momente mai proaste, vor urma pana in 2030 mult mai proaste si la un moment dat se va pune problema trecerii in inexistenta a Romaniei. Ghiciti ce? Nu va fi cazul. Vom depasi toate momentele grele si la finalul procesului Romania va fi mai mare decat in 1938. Cautati Romania 1938 harta pe internet sa intelegeti ce va zic. De ce va fi mai mare Romania decat a fost in 1938 ? Ca avem vecini trufasi, natangi si agresivi. Si pentru ca gandesc liniar, intr-o cauzalitate mecanicista care nu intelege si simte prezenta si dragostea lui Dumnezeu asa cum doar romanii pot sa o faca. SIASTA II VA PIERDE. Rautatea si prostia lor ii vor duce la pierzanie. Ca daca lasau Romania in cumintenia ei... NU PIERDEAU TERITORIU MULT SI NU ERA CALCATI IN PICIOARE CA ULTIMII CAINI ! Sa te feresti de Romania cand se ridica si pune mana pe ciomag ! Are un potential de violenta irationala fantastic poporul asta cand e adus in momente limita!
Ban.Cher.Vali
11.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 09:27)
aaa, ca aproape am uitat de acest detaliu MINOR.
NU, nu sunt de acord cu nici un Georgescu si cu nici un tur 2.
In logica prezentului eu consider ca baga Romania in gura lupului.
Lipsita de suportul SUA, dar expusa unei situatii in curs de acidifiere politica (adica mutare a Romaniei catre zona extremista) Romania intra in siajul unor forme diverse de conflict cu Rusia si Ungaria.
Nu-i asa ca vrem sa ramanem echilibrati, democrati si europeni si globalisti?
Da!
Atunci cand chiar capul SUA e pro-Putin si pro-Rusia... sa te feresti de urmari in Europa Centrala si de Est. Si sa fii echilibrat, fara aventuri extremiste politice si geopolitice.
Eu vorbesc mai mult sau mai putin slobod. Altii , straini, mai isteti am observat ca asculta. Politicienii romani, nu prea. Ei au treaba cu furtisagurile de trib si cu t*rfele de f*tut pe birouri.
Nu le trebuie lor strategi si vizionari ca mine.
Ban.Cher.Vali
11.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 09:42)
si ca sa intelegi inca un ciob din vitraliul viitorului proxim dar si pe termen mediu....
da, CTP a intrezarit bine in ce a declarat ieri: da, Rusia si SUA dau la gioale ca sa distruga UE - tinta lor reala nu e Romania, ci UE - o vor distrusa si redusa la tarile componente cu care sa se joace. De aceea urmaresc sa infinga tepe in inimile UE Germania si Franta. Si sa dispara si UE si moneda euro. Dar cheia UE e aici- Romania.
Sansa UE care ar fi ? Ar fi China - o ultratehnologizata China.
Sunt de acord cu aceasta axa de forta? UE-China?
Nu. Pentru ca ar fi o structura si un viitor complet distopic cu puternice axe ANTICRESTINE.
De aceea zic atat: cheia UE e in Romania.
Mai multe nu zic pentru ca nu foloseste acum.
Ban.Cher.Vali
11.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 10:03)
pentru Romania, urmatoarele 2 decenii sunt foarte transformatoare... dar la finalul celor 2 decenii...Doamne, ce diamant MARE devine acest mic carbune de acum!
astrologic vorbind Romania este Varsator (data nastere initiala 24 ianuarie 1859 prin unirea Moldovei cu Muntenia). In Varsator am asistat de curand la intrarea planetei Pluto, MARELE TRANSFORMATOR (perioada Pluto in Varsator: 19 nov 2024 - 19 ian 2044).
Mari, mari transformari are Romania inainte.
Tineti minte ce scriu aici: Romania se va inscrie la finalul perioadei in primele 5 tari din Lume, atat economic, cat si cultural, politic si diplomatic si militar.
Nimeni nu ma poate crede acum cand zic acestea. Dar eu stiu ce stiu. Si stiu ce s-a intamplat in viitor.
Ban.Cher.Vali
11.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 10:23)
pe timp mai scurt decat 2 decenii urmariti meteoritul 2024 YR4 .
Conform planurilor lui Dumnezeu are un rol specific si bine definit in istoria umanitatii.
Sa aveti atunci niste mancare pusa deoparte.
Ban.Cher.Vali
11.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 13:44)
Nicio șansă nu avem domn Vali ! Școala noastră e la pământ! Ne trebuie cel puțin 40 de ani în care să avem licee de mate-fizica-chimie- biologie( 50% din total elevi ( restul licee tehnologice scoli profesionale și maxim 10% licee umaniste) cu profesori adevărați ca să realizăm ce spui!
Nu avem niciun viitor, cu școala noastră Georgescu scrie pe noi!!! Tu ai făcut școală adevărată, ai părinți intelectuali si vezi, sau ar trebui să vezi că nu merge nimic!
11.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 14:00)
nimic nu se schimba daca nu avem o viziune pozitiva de la care sa inceapa faptele si structurile pozitive.
asa cum pestele se impute de la cap si realitatile se imput de la cap (viziune).
nu ai cum sa atingi o realitate pozitiva avand o viziune negativa. Trebuie sa gandim pozitiv, sa actionam pozitiv si constructiv si realitatile incep sa se coaguleze. Si sa avem incredere in noi insine si in aproapele nostru.
Ca in Rugaciune (precum in cer asa si pe pamant) , deci precum in viziune, asa si in realitate.
daca ai un popor care de 35 de ani e educat sa gandeasca "suntem prosti, suntem in cadere, suntem distrusi, etc" ...ghici ce? Acel popor va excela? Nu.
E nevoie de un pic de incredere (act psihic activ conectat direct cu credinta). Si de optimism. Multe ne trimite Dumnezeu , dar umerii nostri sunt mari. DIN CE IN CE MAI MARI! Si unde nu sunt mari sa il chemam pe Dumnezeu si vine sa ne tina si El un pic din povara!
Mai cu veselie, ma!
p.s. nu mai urmari televiziunile, sunt extrem de toxice. Eu am luat o pauza de 10-15 ani de tv si cand din curiozitate m-am mai uitat, m-am infiorat. E un festival pornografic de stari negative acolo! Si multa porceala si manele si proslavirea curvasariei si furtului. Urat.
Ban.Cher.Vali
11.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 16:09)
"daca ai un popor care de 35 de ani e educat sa gandeasca "suntem prosti, suntem in cadere, suntem distrusi, etc" ...ghici ce? Acel popor va excela? Nu. "
cand in facultate la cursul de psiho-pedagogie care ma pregatea sa devin profesor (inainte sa o curbez spre banci :))) ca mi-era fooooooaaaameeeeeee :))) ) am invatat despre efectul Placebo multe mi s-au lamurit in cap.
efectul Placebo este efectul psihomodelator la nivel de grup social care in urma unor mesaje-tip repetate si aduse in conexiune cu exemple/situatii din viata reala din viata persoanei/grupului-tinta conduc la programarea acelei persoane/ acelui grup-tinta sa se poarte EXACT conform mesajelor-tip.
exemplu: la clasa ii zici unui elev ca e prost/ idiot/ incompetent in mod continuu si legi acest mesaj de TOT ceea ce face. La un moment dat rezistenta nervoasa a acelui elev va ceda si incet-incet va prelua comportamente-tip conform mesajelor induse. Si cel mai bun om poate fi transformat intr-un viitor puscarias.
efectul Placebo e o forma primara de NLP (programare neuro-lingvistica).
In baza celor expuse mai sus sper ca intelegeti DE CE TREBUIE TOTI SA AFIRMAM SI SA INTELEGEM CA POPORUL ROMAN ESTE EXCEPTIONAL SI EXTRAORDINAR - FAPT DOVEDIT PRIN REZILIENTA SI INTELIGENTA EXCEPTIONALA LA NIVEL GLOBAL A ROMANILOR, UN POPOR INTRE PRIMELE DIN LUME CU CARE MULTE POPOARE S-AR MANDRI SA FIE VECINE, SA COLABOREZE CU EL SI SA SE ASOCIEZE CU EL.
:) niciodata nu vorbiti de rau pe romani si Romania. Orice accident si orice fapta reprobabila SUNT EXCEPTIILE CARE AU FOST, SUNT SI VOR FI CORECTATE DE FIECARE DINTRE NOI SI DE NOI INTRE NOI.
Noi suntem cei din viitor care vom deveni intrand in primele5 natiuni din lume. Nu cei care incearca altii sa ne descrie ca suntem, mai prosti, mai saraci si mai jos decat suntem.
Popular spus: aveti grija ca va fac golanii externi la psihic sa va ia oamenii si resursele naturale si banii.
Pastrati o minte tare si ascutita si un suflet cu centurile credintei puse ca Romania ultimilor 35 de ani a fost subiectul unui experiment de modelare psiho-sociala de amploare! SI AM REZISTAT, UITE-ASA DE-AL NAIBII CE SUNTEM NOI ROMANII CU TOATE ETNIILE CONLOCUITOARE, TOTI FRATI AI NOSTRI !
Gurile rele sa se usuce, gurile bune sa creasca! :)
Ban.Cher.Vali
12. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 21:51)
Da' mujicii orci ce zic, ce zic ?
12.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 23:33)
Ca nu mai e 2022, sa-i faci orci. Move on.
13. fără titlu
(mesaj trimis de Nic în data de 14.02.2025, 22:33)
Fanariotii bruxelezi si ceceristii sa plece acasa!toti!
14. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.02.2025, 23:37)
Ăștia care spun asta au fost la rândul lor acuzați că sunt oamenii rușilor, evident fara nici o probă.
15. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 09:45)
au fost inchise de spaima inchiderii grabnitei cu Ucraina.
Ur Sula o laie stie mai bine . I-a promis lui Joianis post si i-a dat teapa.
16. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 12:54)
amenintarile din interior sunt izolationistii ca vance.
putin a pornit razboiul din ucraina pe baza declaratiilor lui trump cu america first cu nato nu ne-ar ajuta pe noi US, chiar putin a spus, trebuia sa atac ucraina mai repede(pe vremea lui trump).
16.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.02.2025, 19:12)
A atacat-o STALIN + HITLER prin Tratatul Ribentrop-Molotov in 1939,august 23