În cadrul unei teleconferinţe pentru prezentarea rezultatelor BASF din primul trimestru şi prima jumătate a anului 2010, Dr. Jürgen Hambrecht, preşedintele Consiliului Director al BASF, a declarat: "Strategia noastră este clară: Ne concentrăm asupra activităţilor care sunt mai aproape de consumatori şi asupra pieţelor în creştere. Pieţele de capital confirmă realizările noastre: preţul acţiunilor BASF a urcat cu 7,8% în prima jumătate a anului 2010, depăşind performanţele DAX 30, DJ EURO STOXX 50 şi ale tuturor indicilor din industria chimică", informează un comunicat remis redacţiei.
După performanţele economice crescute obţinute în primele trei luni ale anului 2010, BASF şi-a continuat evoluţia dinamică şi în al doilea trimestru. Vânzările au crescut cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 16,2 miliarde de euro. Venitul din operaţiuni înainte de cheltuielile excepţionale a crescut în al doilea trimestru cu 94%, până la 2,2 miliarde euro.
Vânzările au crescut în primele şase luni cu 28%, până la 31,7 miliarde de euro, iar EBIT (profitul operational) înainte de cheltuielile excepţionale a urcat cu 96%, până la 4,2 miliarde euro. Atât vânzările, cât şi EBIT înainte de cheltuielile excepţionale, s-au situat peste nivelul înregistrat în primul trimestru al anului 2010.