Conform raportului "Renault", Dacia a vândut pe plan mondial peste 165.000 de automobile în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 12% faţă de perioada similară din 2006, în timp ce vânzările totale ale grupului Renault au scăzut cu sub 1%, la aproape 1,85 milioane de unităţi.
La capitolul vehicule comerciale, vânzările au urcat moderat, cu 0,3%, până la 8.907 unităţi între ianuarie şi septembrie anul curent. În trimestrul al treilea, vânzările Dacia pe plan mondial au avansat cu 20%, până la 53.145 de unităţi, după ce în perioada similară din 2006 au fost de peste 44.000 de unităţi. În România, Dacia a vândut 74.818 automobile în primele nouă luni ale acestui an, în timp ce Renault şi-a găsit 23.992 de clienţi.
România a fost a şasea piaţă ca mărime pentru mărcile grupului Renault, cu peste 98.000 de vehicule vândute (Dacia+Renault), fiind devansată de Franţa (485.000 de unităţi vândute), Spania (148.000), Marea Britanie (120.000), Germania (115.000), şi Italia cu peste 108.000 fiecare. Ţara noastră a fost, în primele nouă luni, piaţa din top zece unde grupul Renault a avut cea mai mare cotă de piaţă (38,6%), superioară celei din Franţa (24,8%) sau Turcia (15,%), conform aceluiaşi raport.