Herbalife Ltd. (NYSE: HLF) a anunţat că vânzările nete din trimestrul patru al anului trecut au atins 1,1 miliarde dolari, reflectând o creştere de 20% faţă de creşterea volumului cu 18% în aceeaşi perioadă din 2011, informează un comunicat de presă.
Venitul net pentru acest trimestru este de 117,8 milioane dolari sau 1,05 dolari per acţiune diluată, comparat cu rezultatele din ultimul trimestru al lui 2011, adică venit net de 105,4 milioane dolari şi respectiv EPS de 0,86 dolari.
Pentru cele douăsprezece luni încheiate la data de 31 decembrie 2012, compania a raportat vânzări nete în valoare de 4,1 miliarde dolari, adică o creştere cu 18% faţă de creşterea volumului cu 20% în 2011. Pentru aceeaşi perioadă, compania a raportat un venit net de 477,2 milioane de dolari, sau 4,05 dolari per acţiune diluată, reflectând o creştere cu 16% şi respectiv 23% faţă de rezultatele din 2011, de 412,6 milioane $ şi 3,30$ per acţiune diluată.
"Herbalife continuă să obţină rezultate-record în vânzări şi rentabilitate, pe măsură ce distribuitorii noştri independenţi pătrund tot mai puternic pe pieţele existente, determinând creşterea numărului de clienţi care folosesc zilnic produsele noastre pentru nutriţie", a declarat Michael O. Johnson, Preşedinte şi CEO al Herbalife.