Veniturile Orange România au crescut cu 6,4% în primele trei luni ale anului, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 221 milioane de euro, dacă este exclus impactul măsurilor de reglementare, după un avans de 4,5% înregistrat în ultimul trimestru al anului 2014.
La 31 martie 2015, Orange România avea 10,364 milioane, clienţi, se arată într-un comunicat al companiei.
În primul trimestru al anului, traficul de internet pe mobil s-a dublat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe măsura intensificării vânzărilor de tablete şi smartphone-uri cu 60% şi, respectiv, 50% faţă de primul trimestru al lui 2014.
Şi în cazul vânzărilor de terminale 4G trendul crescător s-a păstrat, în strânsă legătură cu adoptarea internetului la viteze 4G. În luna martie, consumul de internet la viteze 4G a crescut de 10 ori faţă de luna martie a anului trecut, înainte de extinderea masivă a reţelei Orange 4G.
În primele 3 luni ale anului, în reţeaua Orange s-au înregistrat de 13 ori mai mulţi utilizatori ai acestui tip de servicii faţă de perioada similară a lui 2014, respectiv 0,5 milioane de persoane. Din totalul acestora, 30% sunt în Bucureşti. În prezent, reţeaua Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 65% din populaţia totală şi 94% din populaţia urbană a României.
Din ce în ce mai mulţi utilizatori de smartphone-uri ataşează şi dispozitive wearable pentru a-şi monitoriza activitatea fizică, vânzările acestora înregistrând o creştere de şase ori în primele trei luni ale lui 2015 faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014, potrivit Orange România.
La 31 martie 2015, serviciul Orange TV disponibil pentru toate tipurile de ecrane înregistra peste 190.000 de clienţi, în creştere cu 21% faţă de perioada similară a anului trecut.
Orange este liderul pieţei româneşti de telefonie mobilă, după numărul de clienţi şi cifra de afaceri. Principalii concurenţi ai companiei sunt Vodafone (Marea Britanie) şi Cosmote, parte a grupului elen OTE, controlat de Deutsche Telekom şi care mai deţine în România compania Romtelecom.
La nivelul grupului Orange, veniturile şi profitul au scăzut în primul trimestru, potrivit Mediafax, dar ritmul declinului a încetinit datorită vânzărilor de noi modele iPhone. Veniturile grupului au scăzut cu 1,3%, la 9,67 miliarde de euro, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, din cauza unui război al preţurilor, din ultimii trei ani, pe principalele pieţe ale Orange în Europa.
Profitul Orange înainte de dobânzi, taxe, deprecierere şi amortizare a coborât cu 3,3%, la 2,92 miliarde de euro.