Vitantis Shopping Center, centrul comercial aflat pe şoseaua Vitan Bârzeşti, a anunţat că bugetul de marketing pe 2010 este de 1.000.000 euro, pentru parteneriate media, la care se adaugă 300.000 euro pentru o investiţie în modificarea organizării interioare a parcării, cât şi pentru sistemul de gestiune pentru fluidizarea traficului din zonă.
Managementul centrului comercial anunţă reduceri de 30% şi 75% la produsele din colecţia Toamnă-Iarnă 2009 din galeria comercială Vitantis.
Un alt factor de care trebuie ţinut cont în perspectiva strategiei pentru anul 2010 este reprezentat de noul competitor, Sun Plaza. Managerul Vitantis declară: "Ţinând cont de experienţa avută cu Grand Arena, probabil că în prima lună şi jumătate traficul va scădea cu aproximativ 20 - 25% dar suntem pregătiţi să contracarăm acest fenomen şi să ne redobândim clienţii. După ce va trece perioada curiozităţii deschiderii unui nou Mall în Bucureşti, lucrurile vor reintra în normal. Drept urmare, am pregătit clienţilor fideli Vitantis Shopping Center o serie de evenimente, având în vedere recompensarea acestora pentru fidelitatea acordată centrului nostru."