Vodafone România a investit 7 milioane de euro în rebranduirea celor aproximativ 100 de magazine proprii ale operatorului de telefonie mobilă, din care 500.000 de euro în cea mai mare locaţie, situată în AFI Palace Cotroceni, a declarat directorul comercial al companiei, Mihai Ghyka.
"Suntem la capătul unui proces de rebrandig al tuturor magazinelor noastre, pe care am vrut să-l încheiem cu deschiderea celui mai mare magazin al reţelei, a cărui suprafaţă depăşeşte 500 metri pătraţi. Totalul investiţiei în procesul de rebranding s-a ridicat la 7 milioane de euro, din care jumătate de milion în locaţia din AFI Cotroceni", a spus Ghyka.
El a adăugat că deschiderea Vodafone Experience Store este un test şi, dacă va fi un succes, ar putea fi replicat şi în alte oraşe ale ţării.
"Totuşi, în acest moment nu avem în plan deschiderea unui alt magazin cu aceste dimensiuni în ţară", a mai spus Ghyka.
Vodafone Experience Store este situat la etajul 1 al AFI Cotroceni, în proximitatea patinoarului. În această locaţie, clienţii vor putea explora şi testa lumea Internetului mobil la viteze de până la 43,2 Mbps, cu ajutorul celor mai performante smartphone-uri şi tablete, împreună cu produsele şi serviciile din portofoliul Vodafone.
Vodafone România este divizie a Vodafone Group (Marea Britanie), unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume.