"Vodafone România" a lansat serviciul "Asigurarea Mobila Vodafone", prin care clienţii serviciilor pe bază de abonament, ai ofertei Vodafone Avantaj şi Vodafone Acasă îşi pot asigura telefonul mobil sau orice dispozitiv de conectivitate mobilă - modem USB, în caz de furt sau distrugere, anunţă un comunicat al companiei remis redacţiei. Noul serviciu este disponibil pentru toţi clienţii Vodafone care încheie un nou abonament sau la achiziţionarea unui nou telefon mobil sau modem USB.
Karsten Wildberger Chief Commercial Officer, Consumer Business Unit, Vodafone Romania, a declarat: "Asigurarea Mobila Vodafone este un serviciu inovator, care oferă clienţilor acoperirea costurilor pentru înlocuirea telefonului sau a modemului de date mobile, în situaţia în care acesta a fost furat sau deteriorat. Astfel, oriunde s-ar afla, în ţară sau în străinătate, clienţii noştri pot preveni costuri suplimentare nedorite şi au siguranţa că vor primi, în cel mai scurt timp, un nou dispozitiv pe care să îl folosească în continuare".
Poliţa de asigurare pentru noul serviciu este furnizată de către ACE European Group Ltd şi se reînnoieşte automat, în fiecare lună, pe o perioadă maximă de 5 ani.
Clienţii Vodafone pot opta pentru unul din cele două tipuri de asigurare disponibile, Standard, cu 1,99 euro/lună sau Premium, cu o taxă lunară de 2,99 euro. Tariful lunar al asigurării va fi inclus în factura Vodafone.
Asigurarea Standard acoperă situaţiile în care telefonul mobil sau dispozitivul de date este furat sau distrus, acesta fiind înlocuit cu unul similar, cu valoare de până la 1000 de euro. Asigurarea Premium acoperă în plus şi situaţiile de defecţiuni accidentale provocate prin contactul cu diverse lichide, telefonul deteriorat sau furat fiind înlocuit cu unul similar, în limita valorii de 1500 de euro. De asemenea, pentru beneficiarii Asigurării Premium, Vodafone va rambursa suma corespunzătoare apelurilor neautorizate efectuate de pe telefonul mobil furat sau a utilizării serviciilor de date prin modemul de date, în limita a 500 de euro.
În situaţia neplăcută a furtului sau distrugerii telefonului mobil, clienţii Vodafone trebuie să parcurgă următorii paşi:
- să solicite către Vodafone România blocarea SIM-ului, în cazul furtului sau dispariţiei telefonul mobil sau a cardului de date, în maxim 24 de ore de la producerea incidentului şi să reclame imediat incidentul la poliţie;
- să solicite Administratorului poliţei o despăgubire în maxim 7 zile de la constatarea furtului sau a distrugerii telefonului mobil/modemului USB.
În cazul schimbării telefonului mobil sau a modemului USB, avantajele Asigurării Mobile Vodafone sunt transferate pentru noul dispozitiv, după notificarea Vodafone de către client şi înregistrarea noului aparat în poliţa de asigurare.
"Vodafone România", divizie a "Vodafone Group Plc.", avea 9.588.065 de clienti, la 31 martie 2009. Vodafone este cel mai mare grup internaţional de telecomunicaţii mobile din lume, cu divizii în 27 de ţări şi reţele partenere în peste 40 de ţări. La 31 martie 2009, Vodafone avea aproximativ 302 milioane de clienţi în întreaga lume.