Volkswagen, Opel şi Ford sunt cele mai tranzacţionate mărci pe piaţa auto second hand în mediul online din ţara noastră, înregistrând la începutul anului cel mai ridicat număr de anunţuri publicate, potrivit datelor furnizate de AutoIndex, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
Lider tranzacţiilor de autoturisme pe piaţa auto second hand în mediul online din ţara noastră este marca Volkswagen, cu peste 15.000 anunţuri postate pe Auto.ro la începutul acestui an, conform AutoIndex, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei. Istoricul mărcii în ţara noastră, încrederea pe care o acordă românii maşinilor germane şi costul relativ accesibil al pieselor de schimb, au făcut ca Volkswagen să fie cea mai tranzacţionată marcă în mediul online.
Media preţurilor cerute pentru un Volkswagen second hand a înregistrat în luna februarie valoarea de 4.740 euro, în scădere cu 4.5 % faţă de luna ianuarie, conform AutoIndex. În primele două luni ale acestui an s-au înmatriculat 13.135 autovehicule Volkswagen second hand, conform datelor oficiale ale poliţiei.
Opel ocupă locul al doilea în mediul online cu peste 12.000 anunţuri postate pe Auto.ro şi peste 10.400 autovehicule second hand înmatriculate în primele două luni ale anului.
În cazul mărcii Ford, preţul mediu se situează la valoarea de 3.640 euro, în scădere cu 4,5 procente faţă de luna ianuarie. Marca Ford a înregistrat peste 8.000 anunţuri postate la începutul anului pe Auto.ro şi aproximativ 6.250 autovehicule înmatriculate, arată datele DRPCIV.