VTEX, soluţie integrată de comerţ, marketplace şi Order Management System (OMS), va investi 10 milioane de euro, în următorii doi ani, în dezvoltarea regiunii coordonate din România. Pentru anul în curs, VTEX are în plan investiţii de peste 3 milioane de euro, în timp ce, în 2020, bugetul de investiţii a fost de 1,5 milioane de dolari, potrivit unui comunicat al companiei.
Investiţiile vor fi făcute în dezvoltarea hub-ului din România, care adresează atât piaţa locală, cât şi Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria şi Grecia. VTEX intenţionează să extindă echipa proprie de la 15 angajaţi, acum, la 45, la finalul anului, să crească parteneriatele cu agenţii de implementare şi să susţină clienţii în diverse proiecte strategice.
"Implementăm în România şi în regiune cea mai complexă şi completă platformă pentru comerţul online, într-o perioadă în care tot mai mulţi business owners înţeleg că ecommerce este < < thewaytogo > > şi marketplace-urile online fac parte din planurile lor imediate.
Pe termen mediu, ne-am propus ca VTEX să fie lider de piaţă în România şi un jucător important în regiune, primul brand la care te gândeşti atunci când vrei să dezvolţi un business solid sau să faci trecerea eficientă şi rapidă în online. Rezultatele de până acum arată că suntem cea mai bună alegere", spune Cristi Movilă, Growth Leader, Eastern Europe @ VTEX.
În prezent, VTEX are 21 de clienţi în regiunea coordonată din România. În 2021, compania estimează un portofoliu total de peste 50 de clienţi în regiune, potrivit comunicatului.