Workspace Studio, companie specializată în soluţii de amenajare orientate către ergonomie şi partener unic acreditat al Herman Miller în România, a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, potrivit unui comunicat de presă al Workspace Studio.
Dacă trimestrul II şi o parte din trimestrul III din 2020 au fost puternic afectate de incertitudinea din piaţă şi schimbările din real-estate, în trimestrul IV compania a reuşit să recupereze prin oferirea de noi soluţii, adaptate contextului, pentru birourile ce au continuat să funcţioneze, dar şi prin extinderea către B2C.
Astfel, cifra de afaceri a Workspace Studio în 2020 s-a ridicat la 9 milioane de euro, în care segmentul B2C a reprezentat 7% din total, pondere în creştere faţă de 3% în 2019. Finalul de an a menţinut dinamica pozitivă de după ridicarea restricţiilor atât în B2C, cât şi în proiectele B2B, ultimul trimestru aducând aproape 30% din cifra totală de afaceri.
Cele mai căutate produse la nivelul anului 2020 au rămas scaunele ergonomice de la Herman Miller, cu o dinamică accelerată pe fondul muncii la distanţă şi orientării angajatorilor către investiţii în ergonomie şi calitate. Acestea sunt urmate de cabinele acustice care asigură intimitate şi separare, precum şi soluţiile pentru purificarea aerului, accesate de companiile care au optat pentru păstrarea birourilor deschise şi munca în sistem hibrid home & office.