Yahoo! Inc, ce deţine cel de-al doilea motor de căutare pe internet din Satele Unite, a anunţat că profitul net s-a triplat în al treilea trimestru, în contextul în care unele companii şi-au majorat cheltuielile de publicitate, relatează Bloomberg.
Profitul net a avansat la 187,8 milioane dolari, sau 13 cenţi/acţiune, de la 54,3 milioane dolari, sau 4 cenţi/acţiune, în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Fără anumite costuri, profitul net a fost de 15 cenţi/acţiune, depăşind estimarea medie a naliştilor, de 13 cenţi/acţiune. Vânzările, excluzând comisioanele către site-urile partenere, au fost de 1,13 miliarde dolari. Analiştii mizau pe o valoare a vânzărilor de 1,12 miliarde dolari.
Cheltuielile pentru publicitatea online, principala sursă de venit a Yahoo, se stabilizează în contextul atenuării recesiunii. Yahoo a mai beneficiat de o scădere a costurilor, după ce directorul executiv Carol Bartz a decis să realizeze o serie de disponibilizări şi să închidă unele site-uri.
Companiile mari se bazează mai mult pe site-urile Yahoo pentru promovare, a spus directorul financiar, Timothy Morse.
"Cheltuielile pentru advertising par să se redreseze. Acest fapt susţine teoria potrivit căreia economia şi dinamicile din aceste pieţe s-au stabilizat", a declarat el, în cadrul unui interviu.