"Zapp" şi "Ogilvy & Mather" au scos din joben noua campanie pentru lansarea colecţiei de aplicaţii "Zapp Me".
În opinia domnului Dan Moldovan, Creative Director la "Ogilvy & Mather", "jobenul este metafora pentru o resursă nelimitată de informaţii la care noua generaţie de comunicaţii mobile ne face părtaşi. Afaceri şi totodată distracţie. Jobenul este singurul concept îndeajuns de încăpător şi ofertant din punct de vedere creativ şi vizual pentru a exprima performanţa tehnologică".
mPower(, conceptul propus de "Ogilvy & Mather" pentru a ilustra esenţa aplicaţiilor "Zapp Me", jonglează între dimensiunea de mobile power şi aceea de empower (a împuternici/a da puteri speciale). Adăugînd acestor coordonate şi ideea de personalizare a serviciilor pe care "Zapp Me" o oferă utilizatorilor săi, s-a realizat o campanie de comunicare care cuprinde un spot TV, un spot radio şi execuţii print. "Aplicaţiile Zapp Me sunt noi pe piaţa românească şi totodată foarte complexe. De aceea, pentru comunicarea pe print a trebuit să recurgem la execuţii explicite, diferite de ceea ce am propus pe TV", a mai precizat Dan Moldovan.