CBRE România, liderul pieţei locale de consultanţă imobiliară şi al segmentului de birouri, preia franciza Noaptea Companiilor, un târg neconvenţional de job-uri şi prezentări de firme la sediul acestora, aducând conceptul pentru prima dată la Bucureşti. Ajuns la a şasea ediţie la nivel naţional, evenimentul se va desfăşura între 16 şi 17 octombrie în Capitală şi va oferi companiilor oportunitatea de a-şi întâmpina candidaţii la sediul propriu, într-un mod autentic şi captivant, redefinind astfel interacţiunea cu potenţialii angajaţi, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Biroul joacă un rol esenţial atât în viaţa unei organizaţii, cât şi în bunăstarea angajaţilor. Din poziţia de lideri în domeniul consultanţei imobiliare pe zona de office, decizia de a prelua franciza Noaptea Companiilor şi de a organiza prima ediţie din Bucureşti a fost o extensie firească şi o iniţiativă creativă menită să revitalizeze conceptele de «birou» şi «sediu de companie». În cadrul acestui târg de joburi unic, companiile participante vor avea posibilitatea să-şi prezinte sediul şi cultura organizaţională direct de «acasă», creând astfel o legătură autentică şi atractivă cu potenţialii angajaţi. Evenimentul s-a consolidat în Cluj-Napoca, într-un format bine controlat, şi este pregătit acum să abordeze piaţa diversificată şi extinsă din Bucureşti", a declarat Tudor Ionescu, Head of A&T Office la CBRE România.
Evenimentul a fost lansat în 2019 la Cluj-Napoca, pentru ca din 2023 să fie extins şi pe pieţele din Iaşi şi Târgu Mureş. În contextul pandemiei de Covid-19, târgul a fost organizat în 2019 şi apoi începând cu 2022 şi a strâns, în total, 85 de companii participante în aceşti ani. Cu un concept unic şi în capitală, Noaptea Companiilor alături de CBRE oferă firmelor ocazia de a deschide birourile, pe timpul nopţii, pentru cei interesaţi, lansând în acelaşi timp activări care au rolul de a oferi candidaţilor o imagine fidelă a valorilor din cadrul organizaţiei.
"Suntem încântaţi de parteneriatul cu CBRE România pentru lansarea NCO la Bucureşti. CBRE România are o înţelegere profundă a nevoilor companiilor, mai ales în sectorul de birouri, şi suntem convinşi că această colaborare va propulsa Noaptea Companiilor la următorul nivel. Extinderea pe piaţa din Capitală reprezintă un pas major în misiunea noastră de a conecta brandurile cu talentele potrivite într-un mod inovator şi eficient. Ne dorim ca acest eveniment să devină o platformă de referinţă, aducând beneficii semnificative companiilor şi vizitatorilor", a declarat Peter Szasz, fondatorul NCO.
Noaptea Companiilor atrage o diversitate de participanţi, firmele având ocazia să interacţioneze cu un public variat. La nivelul anului trecut, 47% dintre cei care au trecut pragul companiilor înscrise în proiect au fost studenţi, 30% profesionişti angajaţi, 17% absolvenţi recenţi şi 6% freelanceri. Peste 60% dintre vizitatori aveau vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani, 25% erau între 25 şi 34 de ani, iar 13% aveau peste 35 de ani.
"Bucureştiul este cel mai mare centru universitar al României, iar lansarea Nopţii Companiilor alături de CBRE este un pas firesc în contextul în care majoritatea participanţilor sunt studenţi. De asemenea, piaţa muncii din Capitală este una dinamică, ce se confruntă în ultimii ani cu nevoia stringentă de a atrage talente", a mai spus Tudor Ionescu.
Pentru ediţia din 2024, CBRE România a captat până în prezent interesul unor companii de top din diverse domenii, precum IT&C, finanţe, producţie, consultanţă şi gaming, care doresc să-şi crească vizibilitatea şi atractivitatea pe piaţa muncii prin participarea la acest proiect inovator.
Vizitatorii au ocazia să exploreze 2-3 companii în noaptea evenimentului, luând parte la workshopuri şi interacţionând direct cu angajaţii şi mediul de lucru al acestora. În cadrul acestui format, este recomandat ca participanţii să aleagă companiile în funcţie de programul oferit şi de relevanţa acestuia pentru cariera lor profesională.
"De la poziţie şi accesibilitate, până la un design arhitectural optim, biroul trebuie să reflecte mai mult decât activitatea companiei; ar trebui să povestească despre istoria, oamenii şi cultura acesteia, arătând cum funcţionează organizaţia. În esenţă, biroul reprezintă identitatea unei companii", a adăugat Tudor Ionescu.
Participarea la Noaptea Companiilor alături de CBRE România redefineşte strategiile de recrutare şi constituie o platformă inedită pentru firme de a-şi construi şi consolida imaginea de brand, conectându-se direct cu viitorii angajaţi într-un format atipic.