COSMETIC PLANT, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, aniversează trei decenii de la înfiinţare. În tot acest timp, compania a comercializat peste 20 de milioane de produse şi a investit peste 2,5 mil. euro, înregistrând o dinamică de creştere medie a business-ului de 10% anual şi un portofoliu de peste 140 de sortimente dezvoltate în propriile laboratoare din Cluj-Napoca, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, produsele COSMETIC PLANT prezente astăzi în cele mai mari lanţuri de retail, farmacii şi magazine naturiste din ţară, au obţinut 15 premii în cadrul unor competiţii internaţionale prestigioase din ultimii 9 ani, marcând şi multiple premiere pe plan local prin prisma ingredientelor inovatoare folosite în reţete.
"Încă din primul an de activitate ne-am propus să ajutăm femeile să se descopere în profunzime şi să se bucure de propria individualitate şi suntem mândri că în cei 30 de ani de existenţă nu ne-am îndepărtat de la acest ţel. Bineînţeles, procesul nu a fost unul imediat. După cum spune şi sloganul nostru, embrace your nature se întâmplă în timp; puţin câte puţin, cu răbdare şi cu produse de calitate. Aşa cum se întâmplă lucrurile şi în laborator. Experienţa noastră de 30 de ani pe piaţa locală şi succesul produselor COSMETIC PLANT ne demonstrează că femeile din România se regăsesc şi se identifică cu această misiune şi apreciază eforturile noastre depuse în cercetarea ştiinţifică şi în inovaţie", a declarat Dr. Susana Laszlo, Director General al COSMETIC PLANT .
COSMETIC PLANT este în prezent unul dintre cei mai longevivi producători români de cosmetice. Pornind într-un mic atelier şi cu numai 6 produse, în cei 30 de ani de activitate compania a ajuns la un portofoliu de peste 140 de produse proprii, dezvoltate după reţete originale. O mare parte din articole conţin ingrediente inovatoare ce au reprezentat o premieră pe piaţa cosmeticelor din România.
În cei 30 de ani de activitate, COSMETIC PLANT a vândut peste 20 de milioane de produse. În ceea ce priveşte preferinţele clientelor, în topul celor mai vândute produse se situează crema antirid cu gălbenele, crema vitaminizantă de zi cu ulei de cătină şi măsline, crema de mâini cu gălbenele, crema de mâini cu ulei de cătină şi crema pentru albire cu extract de lămâie.
"Fiecare zi din cei 30 de ani de existenţă a fost dedicată naturaleţii. Am încercat şi, credem noi, am reuşit, să potenţăm inteligenţa plantelor prin ştiinţă, cercetare şi inovaţie şi să creăm produsele cu care astăzi ne mândrim şi care ne-au adus recunoaştere internaţională prin 15 premii obţinute la cele mai prestigioase competiţii de profil din lume", a completat Susana Laszlo.
La nivel de business, compania COSMETIC PLANT a înregistrat în cei 30 de ani de activitate o dinamică de creştere medie a cifrei de afaceri de la an la an de 10% şi profitabilitate constantă.
"Chiar dacă au existat provocări, mai ales cele privind penetrarea într-un sortiment cât mai extins în lanţurile de retail, am reuşit să ne menţinem constanţi în rezultatele financiare pe care le-am obţinut pe parcursul activităţii noastre. Un rol important l-au avut investiţiile de cca. 2,5 milioane de euro pe care le-am direcţionat către cercetare şi producţie, şi pe care le vom continua şi de acum înainte", a concluzionat Susana Laszlo.