Eurocom Worldwide, reţeaua globală de PR, îşi consolidează reprezentarea în Europa Centrală şi de Est prin desemnarea companiei Lighthouse PR, cu sediul în Bucureşti, pentru a acoperi piaţa din Româniaşi Republica Moldova.
Fondată de Ana Maria şi Steve Gardiner, Lighthouse PR este o companie de comunicare şi relaţii publice, care aduce o bogată expertiză globală cu o echipă de specialişti seniori în comunicare care au experienţă în funcţii de conducere la nivel executiv în marile corporaţii. Lighthouse PR se concentrează pe comunicare B2B şi comunicare corporate, cu accent deosebit pe companiile internaţionale de tehnologie, precum şi pe sectoare precum energie, finanţe, farmaceutic, retail şi FMCG, producţie industrială, imobiliare şi construcţii.
În plus, Lighthouse PR este membru exclusiv în România şi Republica Moldova în cadrul Crisis Communication Network Europe (CCNE), un grup de companii specializate în consultanţă de criză dedicate pieţelor europene. Agenţia a obţinut certificarea ISO 27001 pentru securitatea informaţiilor, după ce a obţinut în 2023 certificarea ISO 9001 pentru sistemul de management al calităţii.
"Strategia Lighthouse PR a fost concepută încă de la început pentru a dezvolta parteneriate puternice, pe termen lung, atât cu clienţii noştri, pe care îi susţinem 24/7/365 cu cea mai bună consultanţă de comunicare pe care o poate oferi România, cât şi cu alţi parteneri cu care împărtăşim o viziune bazată pe încredere, expertiză şi colaborare. Alăturarea la Eurocom Worldwide este un pas important în consolidarea poziţiei noastre de partener de încredere pentru companiile care caută consultanţi de PR capabili să livreze peste aşteptări", spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.
Eurocom Worldwide este una dintre cele mai mari reţele independente de PR şi de comunicare de marketing, care se concentrează în special asupra sectoarelor tehnologice, industriale şi comerciale cheie. Înfiinţată în 2002, aceasta cuprinde în prezent 31 de agenţii membre în 54 de birouri care acoperă peste 90 de ţări de pe cinci continente. Eurocom Worldwide are o prezenţă puternică în Europa Centrală şi de Est, acoperind mai mult de 20 de ţări din regiune.
"Lighthouse PR combină perfect criteriile pe care le căutăm atunci când desemnăm o nouă agenţie membră a reţelei noastre globale de PR", spune Isabel Radwan, director de reţea al Eurocom Worldwide.
"Este o agenţie independentă de PR şi comunicare de marketing, cu un accent clar pe sectoarele B2B şi tehnologie în două ţări pe care nu le-am acoperit încă cu un membru cu drepturi depline. Au o abordare internaţională foarte ambiţioasă, cu o echipă de experţi seniori în comunicare cu expertiză globală şi - ceea ce este cel mai important pentru noi - aspiraţie pentru calitate, creativitate şi continuitate, ceea ce face diferenţa pentru orice client sau partener din lume."
(C)