Grupul auto italian Fiat ar putea să vândă modelele Lancia sub brandul Chrysler în majoritatea pieţelor şi să păstreze marca Lancia numai în unele ţări, a declarat directorul general al grupului, Sergio Marchionne, citat de AFP, informează NewsIn.
"Nu există nicio îndoială că, în afara unui număr limitat de pieţe din Europa, Chrysler va deveni marca mondială", pentru că este mai cunoscută decât Lancia, ce se vinde în principal în Italia, a declarat Marchionne, pentru Automotive News Europe.
"Trebuie să fim atenţi să nu distrugem rădăcinile Lancia, să găsim o soluţie prin care să păstrăm identitatea Lancia, printr-un acord ce pune în comun cât mai mult posibil portofoliul" modelelor cu Chrysler, a mai declarat acesta.
Potrivit Automotive News, Fiat va decide viitorul Lancia până la sfârşitul anului viitor. Fiat ar putea decide să vândă autoturismele sub marca Lancia numai în Italia, Franţa şi Belgia sau să transforme Lancia într-o marcă secundară a grupului Chrysler în Europa, a anunţat publicaţia.