PENNY România a ajuns la 400 de magazine, marcând o etapă importantă în strategia sa de extindere şi consolidare pe piaţa locală, potrivit comunicatului remis redacţiei. Reţeaua companiei continuă să crească, oferind o experienţă modernă de cumpărături şi produse adaptate nevoilor comunităţilor din ţară.
Reţeaua PENNY se concentrează pe proximitate, calitate şi sustenabilitate, fiecare magazin nou fiind o investiţie în comunităţile locale şi adaptată la nevoile consumatorilor. Sustenabilitatea este un pilon esenţial al dezvoltării companiei, care a instalat staţii de încărcare pentru vehicule electrice în 100 de magazine şi panouri fotovoltaice în alte 100. De asemenea, reţeaua include peste 200 de măcelării, dintre care 10 sunt proprii. PENNY îşi propune extinderea acestei reţele la 375 de măcelării până în 2029.
"Deschiderea celui de-al 400-lea magazin reprezintă un pas important în strategia noastră de dezvoltare pe piaţa din România. Acest succes reflectă efortul unei echipe de peste 7.000 de colegi care împărtăşesc valori comune şi care contribuie la îmbunătăţirea constantă a experienţei clienţilor noştri. Continuăm să investim în dezvoltarea profesională a echipei, în susţinerea comunităţilor locale şi în soluţii sustenabile, cu obiectivul de a atinge neutralitatea climatică până în 2040. Prin fiecare magazin nou deschis, dorim să aducem valoare comunităţilor şi să construim un viitor mai bun pentru toţi," a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.
"România este o piaţă strategică importantă pentru noi, iar PENNY România contribuie semnificativ la succesul Grupului REWE de ani de zile. Avem investiţii mai mari în România decât în oricare altă ţară," a spus Michael Jaeger, membru al consiliului REWE International AG.
Noile magazine deschise de PENNY contribuie la diversificarea ofertei şi la îmbunătăţirea accesibilităţii produselor în diferite regiuni ale ţării, răspunzând astfel mai eficient nevoilor locale ale consumatorilor.
Opinia Cititorului