Grupul Webhelp, companie specializată în soluţii şi servicii de administrare a relaţiilor cu clienţii, a anunţat ca a ajuns la un acord cu KKR, fond de investiţii, ca nou investitor şi partener financiar, informează un comunicat de presă remis redacţiei.
Conform sursei citate, conducerea Webhelp preia controlul asupra Grupului, alături de KKR, în timp ce Charterhouse vinde participaţia sa, după patru ani de colaborare fructuoasă. Termenii tranzacţiei nu au fost făcuţi publici.
Prezent în 21 de ţări, cu peste 30.000 de angajaţi, Webhelp furnizează servicii dedicate relaţiilor cu clienţii pentru mărci renumite. Vodafone, Shop Direct, Bouygues Telecom, Voyageprivé, Direct Energie, KPN, Axa şi Marc Jacobs sunt doar câţiva dintre clienţii Webhelp actuali.
In ultimii patru ani veniturile Webhelp au înregistrat o creştere cu 265 de procente ca urmare a focusării pe activităţile de externalizare inovatoare, multicanal şi analizarea datelor ce au asigurat clienţilor sai o experienţă optimă.
Webhelp va fi condus de la Paris de către echipa de management actuala. Olivier Duha, co-fondator, adaugă: "Cu ocazia acestei tranzacţii, echipa de management actuală şi-a mărit participaţia în Webhelp, demonstrând astfel angajamentul şi încrederea în viitorul companiei pe toate pieţele sale".
KKR a dezvoltat cu succes mai multe parteneriate cu companiile din portofoliul său, pe care le sprijină, prin reţeaua sa internaţională şi expertiză. Investiţia în Webhelp va fi finanţată, în principal, de Fondul European KKR IV, precizează sursa citată.
Pentru Josselin de Roquemaurel şi Nicolas Gheysens, directori ai KKR: "parteneriatul cu Webhelp se potriveşte cu strategia noastră de a investi alături de antreprenori europeni şi echipele lor, pentru a ii ajuta să se dezvolte ca lideri globali".
"În numele Charterhouse Capital Partners, aş dori să le mulţumesc lui Olivier, Frédéric şi echipei de management Webhelp pentru parteneriatul nostru din ultimii ani", a declarat Stephan Morgan, Partener Charterhouse. " Pe durata investiţiilor noastre, vânzările Webhelp au crescut de la 200 de milioane de euro pana la aproximativ 725 de milioane de euro, preconizate în 2015; numărul de centre de apel este crescut de la 12 la mai mult de 80, în timp ce numărul de salariaţi a progresat de la 7.000 la peste 30.000. Suntem încrezători că societatea s-a poziţionat perfect pentru a îşi consolida şi extinde poziţia de lider în domeniul Externalizării Relaţiei Client".
Tranzacţia se aşteaptă a fi finalizata in primul trimestru din 2016, după aprobarea autorităţilor competente.