Compania GoCab Software S.A., operatorul platformei digitale de servicii de comenzi taxi GoCab, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an încasări de peste 2,11 milioane de lei aferente segmentului de curse corporate, serviciu destinat companiilor care doresc să îşi transporte angajaţii cu taxiul.
Astfel, veniturile realizate prin GoCab Corporate în primul trimestru al acestui an (Q1 2023) aproape s-au dublat faţă de nivelul înregistrat în anul precedent. Serviciul a fost lansat în iulie 2022.
Ca evoluţie lunară, serviciul GoCab Corporate se află pe un trend de creştere constantă şi accelerată. Doar încasările din luna martie 2023, estimate la circa 1,1 milioane de lei, reprezintă aproape două treimi (peste 62%) din volumul realizat în cursul primului trimestru al anului curent. Conform datelor companiei, valoarea totală a curselor corporate se situează în jurul a circa 35.000 de lei pe zi.
De asemenea, încasările companiei din comisioanele aferente acestui serviciu reflectă dinamica puternic ascendentă din cursul ultimelor 4 luni, înregistrând un avans de circa 75% în intervalul decembrie 2022 - martie 2023.
Datele menţionate mai sus sunt preliminare, nefiind deocamdată auditate, cifrele definitive urmând a fi prezentate în curând în rapoartele publice ale companiei. GoCab Software S.A. este listată pe piaţa MTS AeRO Premium a Bursei de Valori Bucureşti.
"După o perioadă de investiţii semnificative în dezvoltarea şi promovarea serviciilor GoCab şi a infrastructurii noastre fizice şi de IT, compania a intrat în faza de monetizare accelerată a serviciilor noastre. Toate fluxurile de venit, de la abonamente la comisioane, se află pe o tendinţă accentuată de creştere. Am înregistrat o evoluţie excelentă pe segmentul de servicii corporate, unde am dimensionat şi adaptat aplicaţia pentru a se potrivi nevoilor clienţilor, inclusiv prin instalarea de terminale fizice pentru comenzi taxi" spune Ninel Macarie, Director General şi CTO al GoCab Software.
Multiplele facilităţi avansate ale platformei GoCab, aşa cum este de exemplu posibilitatea de administrare centralizată a costurilor şi plăţilor, au fost concepute pentru a satisface nevoia companiilor. "Astfel, către noi se îndreaptă din ce în ce mai mulţi clienţi care doresc să profite de avantajele unui serviciu fiabil, uşor de administrat şi cu costuri predictibile", explică Ninel Macarie. "În prezent, flotele de taxiuri înrolate în aplicaţia GoCab preiau zilnic circa 600-650 de comenzi pentru transportul angajaţilor clienţilor noştri, din 130 de locaţii aflate preponderent în Bucureşti, dar şi în Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, Sibiu şi Braşov. Iar aceste avantaje nu se limitează doar la companiile client. GoCab este singura companie de profil de pe piaţă care le virează şoferilor instant sumele cuvenite."