2Parale, reţea de marketing afiliat din ţara noastră, componentă a grupului Leo Burnett România, achiziţionează platforma de marketing afiliat 2Performant, care asigură sistemul tehnic de înregistrare şi monitorizare a vânzărilor şi tuturor acţiunilor generate prin intermediul reţelei 2Parale, conform unui comunicat de presă.
Finalizarea tranzacţiei a avut loc pe 13 decembrie. 2Parale a preluat astfel controlul integral asupra platformei de afiliere şi intenţionează să dezvolte noi facilităţi care să asigure optimizarea rezultatelor utilizatorilor reţelei.
Planurile strategice ale 2Parale includ extinderea regională la nivelul mai multor ţări din Centrul şi Sud-Estul Europei şi Turcia. Consolidarea la nivel internaţional vine după intrarea pe piaţa din Bulgaria, în 2011, prin intermediul 2Leva.
2Parale a fost asistată de societatea de avocaţi Biriş Goran (www.birisgoran.ro), cu o echipă condusă de Ana Maria Andronic (Senior Associate) şi Teodora Oţetea (Associate), avocaţi în cadrul societăţii.
"Această achiziţie era un pas necesar în dezvoltarea 2Parale şi 2Performant - urmează acum o etapă nouă, pe care o aşteptăm cu nerăbdare. Mulţumesc întregii echipe Biriş Goran şi în special Anei Maria Andronic pentru competenţa şi efortul investit în această tranzacţie şi pentru faptul că au găsit pentru ambele părţi cea mai bună formulă pentru fiecare aspect important al tranzacţiei", a afirmat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
"Este o tranzacţie importantă pentru piaţa de afiliere şi viitorul businessului 2Parale, ne bucurăm că am beneficiat de experienţa Biriş Goran în acest demers", a afirmat Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group.