Prin 2Parale, o reţea de afiliere din ţara noastră, s-au generat de 15 ori mai multe vânzări de Black Friday decât într-o zi obişnuită de vineri, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au înregistrat într-o singură zi 9.477 de comenzi în valoare de 3,2 milioane de lei.
Traficul magazinelor online din 2Parale a crescut spectaculos încă de joi şi a culminat pe 23 noiembrie. Numai prin intermediul 2Parale, acestea au primit 1,13 milioane de click-uri în 24 de ore, volum care depăşeşte traficul generat pe perioada a două săptămâni.
"Năucitor este un cuvânt care poate descrie tot ce s-a întâmplat de Black Friday, după cum a declarat şi unul dintre advertiserii din 2Parale după vizualizarea rezultatelor aduse de noi. A fost o acţiune de marketing fără precedent în online-ul românesc, care dovedeşte potenţialul pieţelor de comerţ electronic, respectiv afiliere. A fost o zi pentru care noi ne-am pregătit cu cea mai mare seriozitate şi credem că rezultatele s-au văzut", a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Cele mai cumpărate produse de Black Friday, prin intermediul 2Parale, au fost cărţile, produsele IT&C, hainele, încălţămintea şi accesoriile, în condiţiile în care au existat promoţii chiar şi de 90%.