• Vânzările de carburanţi au scăzut cu 7%
"OMV Petrom" a realizat, în prima jumătate a anului, investiţii de circa 1,8 milioane de euro în marketing, care au constat în principal în operaţiuni de rebranding al staţiilor PetromV. Investiţiile totale programate în staţiile de distribuţie pentru acest an sunt de aproximativ 4,9 milioane euro, ne-au declarat reprezentanţii "Petrom".
Compania deţine, în prezent, 540 de staţii de distribuţie, iar până la finalul anului vor mai fi deschise două, ne-au mai spus oficialii "Petrom". În următoarea perioadă, compania se va concentra pe optimizarea operaţiunilor şi creşterea eficienţei, precum şi pe procesul de consolidare a activităţii de Marketing.
Vânzările "Petrom" prin staţiile de distribuţie din ţara noastră au scăzut cu 7%, în primele şase luni ale acestui an, urmând trendul pieţei (care a înregistrat o diminuare de 6%). Volumul total de vânzări din marketing ale "Petrom" în România a scăzut, în prima jumătate a anului, cu 19% faţă de primul semestru din 2009. Piaţa produselor petroliere a avut, în perioada menţionată, o scădere de 12%.
Conducerea "Petrom" preconizează că nivelul vânzărilor din activitatea de marketing va rămâne sub presiune până când vor apărea semne clare de revigorare economică. "Având în vedere tendinţa de scădere a consumului de carburanţi, strategia noastră se va concentra pe introducerea de noi servicii non-oil (n.r. transfer de bani, plată utilităţi, etc), noi campanii promoţionale pentru a atrage consumatorii precum şi adaptarea portofoliului de produse la condiţiile pieţei", ne-au precizat sursele citate.
În prima jumătate a anului, Bucureştiul a rămas, ca şi în anii precedenţi, oraşul cu cele mai mari vânzări de carburant.
Volumul total de vânzări din marketing ale "Petrom" în România a scăzut, în prima jumătate a anului, cu 19% faţă de primul semestru din 2009.