Pe 25 martie 2021, începând cu ora 10:00, DocProcess şi BusinessMark organizează evenimentul "Scade costurile controlului şi înregistrării facturilor cu până la 90%. Case study Carrefour", ce va avea loc online, conform unui comunicat de presă.
Evenimentul defineşte un bun context de discuţie asupra automatizării şi transformării digitale în departamentul financiar-contabil şi se adresează directorilor financiari, managerilor generali, directorilor de achiziţii, antreprenorilor, managerilor economici, directorilor contabili şi specialiştilor în domeniul financiar-contabil.
Printre temele abordate în cadrul evenimentului se regăsesc: cum CFO-ul şi profesioniştii din domeniul financiar-contabil pot face diferenţa într-un proiect de transformare digitală, cum unul din liderii pieţei de retail şi-a optimizat procesele de Accounts Payable şi facturarea electronică, de ce procese precum cel de AP duc la un ROI atât de mare şi cum le poţi automatiza pe parcursul unor luni, ce să cauţi la un furnizor de facturare electronică şi AP.
Alături de noi vor fi, în calitate de speakeri:
Adela Florean, Consultant automatizare procese financiare, Carrefour;
Rareş Stănescu, Senior Manager, PwC România;
Costin Baicu, Group CFO, DocProcess;
Bianca Palade, Presales Manager, DocProcess.
Participarea la eveniment este gratuită.
Un eveniment DocProcess, organizat cu susţinerea BusinessMark.
Parteneri media: Ziarul Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Revista Piaţa, Clujul de Buzunar, Energynomics.ro, Administraţie.ro, Global Manager, Financial Market, FinZoom.ro, Jurnalul de Afaceri, TopBusiness.