Doi antreprenori români, vor lansa cu ocazia Târgului de Turism al României, (22-25 februarie 2018, la Romexpo Bucureşti) prima platformă de prezentare, rezervare şi vânzare a unei destinaţii turistice din România, ViziteazaDelta.ro, în urma unor investiţii de aproximativ 130.000 euro, se arată într-un comunicat al companiei, remis astăzi Redacţiei.
"Până în prezent, am alocat acestui proiect din fonduri proprii circa 130.000 euro, iar în următorul an intenţionăm să mai investim încă 70.000 euro, bani care vor proveni tot din fonduri proprii", a declarat Dragoş Cătălinoiu Gociman, unul dintre iniţiatorii proiectului.
Conform docunentului, platforma de booking ViziteazaDelta.ro este specializată în promovarea de pachete turistice integrate (servicii de cazare, transport, masă, excursii, agrement etc.). În dezvoltarea platformei, cei doi antreprenori au primit consultanţă de la un important tour-operator european.
Dragoş Cătălinoiu Gociman.a mai precizat: "Principalele beneficii pe care turiştii le pot avea dacă decid să folosească platforma noastră este că pot să îşi creeze singuri vacanţele sau evenimentele corporate, pe principiul "Do it yourself" şi că au parte de asistenţă turistică permanentă 24 de ore, şapte zile din şapte la destinaţie, întrucât avem reprezentanţi ViziteazăDelta.ro care pot să îi ajute să rezolve la faţa locului orice fel de cerinţă suplimentară ar avea", adăugând că platforma are deja o echipă de 21 angajaţi şi un departament dedicat organizării evenimentelor Corporate în Delta Dunării.
La rândul său, Gabriel Iliescu, co-iniţiator al ViziteazaDelta.ro a afirmat: "Anticipăm că în primul an de funcţionare, după lansarea oficială, vom avea vânzări de pachete turistice în valoare de aproximativ 3 milioane de euro. Credem că la fel ca noi, românii au încredere în turismul românesc şi văd în Delta Dunării o destinaţie turistică europeană de top".
Antreprenorul crede că Delta Dunării poate fi acea "locomotivă" capabilă să facă din România un punct de atracţie pe harta turistică a lumii.