Accessorize, unul dintre cei mai mari retaileri de accesorii de damă din lume a deschis ieri, la Iulius Mall, prima reprezentanţă din Timişoara, inaugurând astfel cel de-al 14-lea magazin din România.
Magazinul pune la dispoziţia clientelor sale o gamă extrem de variată de genţi, poşete, plicuri, flip-flops, produse pentru plajă (costume de baie, tunici, pălării), ochelari de soare, bijuterii (brăţări, coliere, cercei, broşe, inele etc.), accesorii de păr, eşarfe, mănuşi, curele, lenjerie intimă, dresuri, şosete, şepci, umbrele etc. Preţul variază între 18 şi 250 lei, în funcţie de obiect.
"Atenţia Accessorize este orientată şi către copii. Colecţia "Angels", destinată fetiţelor între 3-12 ani, oferă bijuterii, accesorii de păr, poşete, costume de baie, flip-flops, lenjerie, ochelari de soare", declară Alina Doamnei, Brand Manager.
Accessorize prezintă în magazinele sale două colecţii pe an, fiecare având 6 subcolecţii. "Anual, magazinele Accessorize înregistrează aproximativ 1.000.000 de vizitatori. Pentru 2010, ţintim o creştere de 50% faţă de vânzările realizate în anul precedent. Aceasta va fi datorată, în primul rând, extinderii reţelei, o contribuţie esenţială fiind reprezentată şi de designul magazinelor Accessorize", declară Hakan Gün, Bussines Unit Manager.
Pe lânga cele 8 magazine din Bucureşti, Accessorize mai deţine cinci reprezentanţe în alte patru oraşe, respectiv două în Cluj şi câte unul în Iaşi, Constanţa şi Braşov. Accessorize a intrat pe piaţa românească în anul 2007, deschizând cinci magazine în primul an de activitate. Reprezentanţa inaugurată în Iulius Mall Timişoara este cea de-a treia deschisă în 2010 în România.