Accor îşi extinde prezenţa pe piaţa românească cu un nou brand, Mercure, prin deschiderea în toamnă a unui hotel în centrul Bucureştiului, aparţinând unei familii de stomatologi şi operat sub managementul grupului hotelier francez.
Hotelul va fi deschis în luna noiembrie, iar construcţia şi amenajarea clădirii costă peste 10 milioane de euro. Proiectul este dezvoltat de firma Dentotal Investment, ai cărei acţionari sunt o familie de medici stomatologi români, au declarat surse din domeniul hotelier, citate de Mediafax.
Banii provin dintr-un credit contractat de Dentotal Investment de la Garanti Bank.
Hotelul va avea şase etaje şi va fi construit pe strada George Enescu, în vecinătatea Ateneului Român.
Unitatea de cazare va avea 114 camere, sală de fitness, două săli de conferinţe, va fi clasificată la patru stele şi va funcţiona sub numele Mercure Bucharest City Center.
Lanţul hotelier Accor, proprietarul brandului Mercure, se va ocupa integral de conducerea hotelului, cu acţionarii căruia a semnat un contract de management.
Reţeaua Mercure este prezentă în 51 de ţări, cu peste 750 de hoteluri de 3 şi 4 stele.
Accor, cel mai mare operator de hoteluri din lume, are activităţi în 92 de ţări, cu peste 3.500 de hoteluri, însemnând circa 450.000 de camere.
Grupul operează mai multe reţele, printre care Sofitel, Novotel, Mercure, Pullman, Adagio, ibis, hotelF1 şi MGallery. În România, Accor are şase hoteluri, cu 1.221 de camere, un hotel Pullman, un Novotel şi patru ibis.