• Marile companii din România au înteles ca investitiile în personalul propriu reprezinta cheia succesului oricarei afaceri
Conform AchieveGlobal România, una dintre diviziile holdingului United Business Development (UBD) si unul dintre liderii pe piata autohtona de training, serviciile de training oferite companiilor de pe piata locala urmeaza o noua tendinta. Potrivit oficialilor AchiveGlobal, în prezent, tot mai multe companii se orienteaza catre trainingurile care dezvolta abilitatile de comunicare si de leadership ale angajatilor în defavoarea cursurilor de specializare a abilitatilor tehnice ale acestora.
Aceste rezultate au fost înregistrate pe fondul directionarii business-ului catre un mediu centrat pe comunicare si relationare între angajati si companii, în vederea consolidarii capacitatilor de lucru si a procesului de interactiune.
"Daca acum 10 ani în training investeau preponderent multinationalele din industriile telecom, farmaceutica si FMCG, cele mai solicitate programe fiind orientate catre dezvoltarea abilitatilor tehnice ale angajatilor, în prezent serviciile de training sunt solicitate de aproximativ toate sectoarele de activitate din România, preferintele acestora fiind orientate din ce în ce mai mult catre programele soft skills cu accent pe cele de leadership", a declarat Diana Rosetka, Business Unit Manager AchieveGlobal România.
Potrivit oficialilor AchieveGlobal România, la ora actuala aproximativ 65% dintre clientii companiei apeleaza la programele de training centrate pe leadership si dezvoltare a abilitatilor interpersonale. Acest tip de traininguri contribuie cu 50% la veniturile totale înregistrate de AchieveGlobal pe piata din România.
Cu o prezenta de peste 10 ani pe piata de profil din România, compania AchieveGlobal, specializata în solutii integrate de training, analize organizationale, coaching si masurarea rezultatelor pentru programele implementate, a realizat în 2006 o cifra de afaceri de 1.1 milioane euro, în crestere cu 41% fata de anul 2005. Pentru 2007, compania estimeaza o cifra de afaceri de 1.4 milioane euro, aceasta crestere fiind generata de diversificarea gamei de programe de training oferite companiilor, precum si de evolutia în ansamblu a pietei de training din România.
"Dorim sa oferim clientilor nostri cele mai bune servicii de training. În acest sens, implementam deja o strategie centrata pe extinderea numarului de programe, precum si pe alinierea acestora la cerintele si nevoile clientilor", a mai declarat Diana Rosetka, Business Unit Manager AchieveGlobal România.
Dezvoltarea economiei românesti a atras dupa sine dinamizarea mediului concurential care a devenit din ce în ce mai dur în toate domeniile. Piata de training trebuie sa raspunda noilor conditii, oferind solutii la cele mai înalte standarde care vizeaza instruirea si implementarea celor mai eficiente metode de lucru, cu scopul de a ajuta organizatiile sa-si atinga obiectivele.
Companii din România precum Orange, Eurisko, OTP Bank, Raiffeisen Bank, Boiron Laboratories Euroclinic sau Roche sunt doar câteva dintre cele care au apelat la serviciile de training oferite de AchieveGlobal România si care au înteles ca investitiile în resursele umane reprezinta cheia succesului unei organizatii într-un mediu concurential în care singurul atribut care face diferenta pe piata este performanta personalului.
Întrucât resursele umane reprezinta unul dintre cele mai importante departamente ale unei organizatii prin rolul activ pe care-l exercita în cadrul procesului economic, companiile au gasit, prin oferirea reciproc avantajoasa de traininguri de specialitate, un mijloc suplimentar de rasplatire si fidelizare a angajatilor dornici de perfectionare profesionala.
Despre AchieveGlobal România
AchieveGlobal este o importanta companie pe piata de training din tara noastra, cu o experienta internationala de peste 37 ani. Prezenta în lume în 42 de tari, AchieveGlobal activeaza în România înca din 1997 iar astazi este una dintre diviziile holdingului United Business Development (UBD). În ultimii 4 ani, AchieveGlobal România a înregistrat anual o crestere de peste 60% a cifrei de afaceri si de peste 12% a profitului operational, performanta confirmata si de portofoliul de clienti, dintre care putem mentiona: Orange, Vodafone, Raiffeisen Bank, ABN AMRO, Piraeus Bank, GSK, Roche, Metro, Bricostore, Siemens, JTI, Eurisko, Alstom Power, etc.
Despre UBD
UBD este un holding cu actionariat american, structurat în divizii specializate pe arii specifice de expertiza, care îsi concentreaza activitatea în Europa Centrala si de Est pe doua mari directii: solutii de dezvoltare profesionala a capitalului uman si solutii de optimizare a proceselor si sistemelor organizationale. (www.ubd.ro).